brb brb brb brb brb - Zvonscica trantinscica... - Blog.hr

Zvonscica trantinscica...

subota, 21.03.2009.

brb brb brb brb brb

_____________________________________________________

brb, sama sam doma cijeli vikend...a momak mi u splitutuzan...i umirem od dosade...a trebala bi učit...i čitat lektiru...brb brb brb brb brb brb brb

SWING A LITTLE MORE
ON THE
DEVILS DANCE FLOOR

SWING A LITTLE MORE
A LITTLE MORE NEXT TO ME


i đoka će doć na flogging mollysretan
i nejdem na U2 jer nemam para...
i umirem od dosade...
i jedino što me drži u onak...ok raspoloženje je državno u PULIparty
i to što će mi sad doć rus i renato....samo im nekak dugo treba...
i ja pametna pušim u dnevnoj sobi i sad se sve uvuklo u pokrivač i zavjese da idem luftat...
bye bye

brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb
brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb brb
brb brb

21.03.2009. u 17:20 • 1 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Ne hodaj ispred mene, nećeš me dobro vidjeti.
Ne hodaj iza mene, neću te dobro vidjeti.
Hodaj pokraj mene




"Čovjek bez mašte je čovjek bez krila"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

he,he,volim m&ms :)))

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

„Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno.
To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti“

Albert Einstein (1931.)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"Kad bi naše prijateljstvo ovisilo o vremenu i prostoru, onda bismo, svladavši vrijeme i prostor, upropastili i naše bratstvo! Svladamo li prostor, ostaje nam samo OVDJE. Svladamo li vrijeme, ostaje nam samo SADA. Zar ne misliš da ćemo se na tom putu, između Sada i Ovdje, ipak povremeno susretati?"

Richard Bach - Galeb Jonathan Livingston


Možeš kupiti...
- možeš kupiti riječi, ali ne i istinu
- možeš kupiti knjigu, ali ne i mozak
- možeš kupiti lijek, ali ne i zdravlje
- možeš kupiti krevet, ali ne i san
- možeš kupiti odjeću, ali ne i ljepotu
- možeš kupiti luksuzne stvari, ali ne i sreću
- možeš kupiti križ, ali ne i Isusa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr