Od sad sam XTRA Presso fan ;) - Zvonscica trantinscica... - Blog.hr

Zvonscica trantinscica...

četvrtak, 27.12.2007.

Od sad sam XTRA Presso fan ;)

Osjecam se ko doma...bas je ok sad
Ali mi i dalje sve zivo fali. Jedva cekam da odemo u otok i da se lijepo izvalim na one spuzve....oj miline...
Opet ga nema...volim kad ode jer onda mogu lijepo s mirom na internet, al ne volim kad bas ode ode...
volim kad je tu...
i opet se necemo vidjet skoro cijeli dan...
Nikad se nisam tako brzo privikla na novi smjestaj kao sad.
Kako je sve lakse kada znas.
Da barem imamo kabel za fotic :(
sada sam 100% sigurna da ne volim nase filmove.
I sto sad ako nikad nisam cula za Emila ili Emira Kusturicu?!?
Ali su mi super Mujo i Haso...i Fata je ok...
I jedva cekam da stavim svoj dizajn...tu nemrem nis napravit kak spada
i jos je sve na njemackom...
I opet mi je dosadno..nema nikog na msn-u...
Muse i Nonpoint su stvarno super uzivo, a i Mnemic isto.
Ne da mi se sad hodat o ducanima..najrade bi ostala doma...
I Black devil je isto super...i ide super s Coronom.

27.12.2007. u 15:34 • 10 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Ne hodaj ispred mene, nećeš me dobro vidjeti.
Ne hodaj iza mene, neću te dobro vidjeti.
Hodaj pokraj mene




"Čovjek bez mašte je čovjek bez krila"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

he,he,volim m&ms :)))

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

„Najljepše što možemo doživjeti je ono što je tajanstveno.
To je temeljni osjećaj koji stoji u zametku svake umjetnosti i znanosti“

Albert Einstein (1931.)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"Kad bi naše prijateljstvo ovisilo o vremenu i prostoru, onda bismo, svladavši vrijeme i prostor, upropastili i naše bratstvo! Svladamo li prostor, ostaje nam samo OVDJE. Svladamo li vrijeme, ostaje nam samo SADA. Zar ne misliš da ćemo se na tom putu, između Sada i Ovdje, ipak povremeno susretati?"

Richard Bach - Galeb Jonathan Livingston


Možeš kupiti...
- možeš kupiti riječi, ali ne i istinu
- možeš kupiti knjigu, ali ne i mozak
- možeš kupiti lijek, ali ne i zdravlje
- možeš kupiti krevet, ali ne i san
- možeš kupiti odjeću, ali ne i ljepotu
- možeš kupiti luksuzne stvari, ali ne i sreću
- možeš kupiti križ, ali ne i Isusa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr