14.02.2010.
Heeii . Ajm beek !!
Eeeeei , pipsi . Paaaaa , sretno Valentinovoo !! Meni je sretno . :D .

Paaa , nista od Anahinog koncerta u Zg - u . Ispravila sam povijest , pa mogu na komp . xD . Falia mi e blog.hr . Pa evo , radi reda ovaj post napisan . Ne da mi se javljat za post , ako netko vidi neka komentira . Vratit cu . =)

Brzo mi je rodendaaaaan . Neznam kako i di cu ga slavit , najvjerojatnie doli u stanu . Vidit cemo jos . Ja sad ideem . Adiooo . mah
13:05 - Komentiraj ( 9 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oPis bloGa...
ah . ma svašta ... :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



linkovii :)
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Teyo


Royal


Ayllah

Sleepy hollow

Ivančica :)






music ^^


MusicPlaylist


Nickelback->Burn it to the ground


nešš o meni....;D
->Ana-Seyo
->Riba
->21.02.
->green day
->paramore
->i disney zvjezdice.
:DD ^^

credits
Music is life