09.01.2020., četvrtak

Azil

Doslo je vrijeme za malo promocije jednog meni zanimljivog splitskog rock benda koji u zadnje vrijeme jako rijetko uopce izbacuje nove pjesme. Splitska rock i glazbena scena je potpuno usahla zadnjih desetak godina opcenito, i moramo se veseliti kad nesto novo izadje ,a da na nesto slici.

Azil mozda nije najkvalitetniji bend ali meni ima "ono nesto" ,a posebno pjesma "Daleki grad" koja mi je jedna od drazih pjesama s ovih prostora opcenito (stavit cu link dolje). Da je malo bolje instrumentalno-vokalne kvalitete siguran sam culo bi se i vise za nju.

Clanovi benda:
Damir Bavcevic -vokal
Jure Kalajzic -bubnjevi
Miro Morovic -gitara
Goran Maretic -bas

Bend cesto navodi kako je tu i peti clan, negdje iza kulisa, Tonci Bavcevic.


Znaci bend je izdao novi spot i pjesmu pod pashom Croatia Recordsa, "Ljudi".




Ti je i moja najdraza stvar, Daleki grad.




Jedan fun fact za kraj, gitarist Morovic je nedavno izdao i roman "Djeca slijepog kovaca" ,za kojeg je navodno i slavni Jo Nesbo cuo,a je li doslo do ikakve suradnje ne bih znao.

Link na clanak Slobodne Dalmacije o romanu.

Azilovcima zelim puno srece u daljnjem radu!
• 17:42 • 7 KomentaraIsprintaj#




Pater-Cvek01-Foto-Goran-Hrubi-Kap-Dobriote
Pater Cvek (1934.-2019.)





Design: Azzul S'phyre