29.12.2012., subota

Pa dobro

Mislim, što ja ovde radim? Zar je ovo najbolje što život može pružiti? Tamo negdje postoji tako prekrasnih mjesta sa prekrasnom ATMOSFEROM i prekrasnim LJUDIMA. Između ostaloga ove zemlje s desne strane ovog članka. Jeli ovo najbolje što ja mogu doživjeti i proživjeti? Ustajati svako jutro i uperiti pogled prema praznoj šumi, kroz uski prozorčić?

Kao uživljeniku u geografiju nije mi se pružilo dovoljno mogućnosti, a i djelomice sam i sam kriv, da posjetim neka mjesta u svijetu. To smatram neopisivom nepravdom.
Kad sam bio u osnovnoj školi, uvijek sam čitao dodatne članke na satovima geografije, izgovarao mjesta na kojima bi se i odraslima lomio jezik, ali ne i meni. Ja sam to obožavao čitati, samo izgovaranje nekog mjesta čudnovatog imena znači nešto. Barem se na jedan moment, jedan postotak, stopiš s dijelom te kulture.
• 01:45 • 2 KomentaraIsprintaj#




Pater-Cvek01-Foto-Goran-Hrubi-Kap-Dobriote
Pater Cvek (1934.-2019.)





Design: Azzul S'phyre