Detalji - Let my tell you a little story - Blog.hr
17.08.2009.
Detalji

Dragi dnevniče,ovih zadnjih mjesec dana su bila jedno od najljepših razdoblja u mom životu.Tek sad shvaćam koliko je život uistinu lijep.Svaki dan se svi čudimo koliko smo blagoslovljeni s tom djecom.
Rastu brže od normalne djece,ali ne tako brzo kao ja,tek su tri mjeseca ispred svojih vršnjaka.
Jake i ja nemamo problema kao ostali roditelji,s obzirom da smo mi jedini u kući koji spavamo.Mi se brinemo za njih po danu,a ostali po noći.Stvarno su mirni,ne pokazuju ni vučje ni vampirske osobine,jedino što ih zanima krv,ali ni približno kao mene.Čak im se više sviđa ljudska hrana.Baka Renee ih jedina još nije vidjela,uzima slobodno idući tjedan da dođe u posjet.
Billy ih potpuno obožava,a i njemu je drago zbog imena,jedino što on to hoće priznati.On nikad nije bio tako „sramežljiv“ kao Jake.Dapače,kad ih je prvi put upoznao,dobila sam i zahvalu.E,to mi se već više sviđa.Čak ni Nikolai ne može sakriti da mu se sviđaju,koliko god se trudio.Neki dan sam ga uhvatila kako se igra s Jessejem.Sjedio je u naslonjaču,s Jessejem u krilu,pokušavajući ga naučiti da govori.
„Hajde,Jesse,reci.Stri-ko Ni-ko-lai.“
„Gu-gu,ga-ga,pljuc“
Više se nisam mogla suzdržati i prasnula sam u smijeh.Da je mogao crvenjeti,trepavice bi mu bile obojane.
„Maša me na to nagovorila.Nisam se ja tog sjetio.Da se ja igram s djecom.Pihhh!“
Naravno da mu nisam povjerovala.Cijeli dan sam to svima pokazilvala i smijali smo se bez prestanka.Striko Emmett,Jasper i tata odonda svaki put kad uđe u prostoriju kreću.
Emmett:„Hajde,Niki,reci.
Ja vo-lim ma-lu dje-cu.Ja im-am sr-ce.“
Jasper:“Gu-gu,ga-ga,ajde Niki,bubica,reci.“
Edward:“Zločesti dečko,Niki.Nema više srna za tebe,no-no.
Ali on nikako da prizna.
Jake je strašno ponosan zbog toga.
Kao,ako su njega osvojili,onda im nema kraja.
I potajno se slažem s njim.Hitler im ne bi odolio. Samo čekamo da djed Charlie da otkaz da može cijeli dan biti s njima.Već bi to i napravio da Sue ima posao,ali nema,a oni neće dopustiti da ih djeca uzdržavaju.
Pokušavam spriječiti sve da ih razmaze kao mene,ali ne ide mi.Kupili smo kolijevke,da,ali nakon one prve noći,nijednom nisu bili u njima.U sobi već imaju TV i računala.Teta Alice je svakom namjestila ormar veći od moga,i doslovno pali svu odjeću koju su i jednom,navukli.Čak i mi ćemo bankrotirati kako je počela.I ne samo to,oni piju samo Evian vodu.Kao da nešto fali onoj iz slavine.Mislim da ni Kraljicu Viktoriju nisu toliko njegovali.No,naravno da nitko ne sluša kad se ja pokušam požaliti na to.
„Ne,Nessie,nemoj biti ljubomorna.Pa ne možemo ih pustiti da hodaju goli i bosi i da budu žedni.Pa mislim ne možeš od nas očekivati da im damo vodu iz slavine.Pa znaš li ti koliko je to nezdravo?“
Činjenica da većina njih nikad nije ni probala vodu iz slavine,a ovih par izuzetaka je se ne sjeća,ih ne sprječava da o njoj govore kao da je ne znam što u njoj.
Ali,budući da ih se ne da sprječiti,odustala sam i od najmanjeg pokušaja i dopuštam im da rade cirkus od odgoja moje djece.Moje,ne njihove,ali tko mene pita što ja mislim o tome?Nitko,kao i obično.To je nešto na što sam naviknuta.Jake i ja se idući mjesec vraćamo u školu s Nikolaiem.O,da,Nikolaia su nagovorili da ide u školu jer od njega nema koristi dok sjedi doma.Durio se u početku,ali napokon je shvatio da ne može samo sjediti naokolo na naš račun.
A i u zadnje vrijeme se bolje slaže sa svima.
Čini se da smo ga smekšali.
Sarah nam oboma sliči.Ima moje oči,kovrčavu kosu kao ja,a smeđu kao kombinaciju između moje i Jakeove.Svi se čude koliko mi sliči,ali ja ne znam kako sam tada izgledala,pa ja jedina vidim i Jakea u njoj.
Jesse,s druge strane,nevjerojatno sliči Jakeu.
Dobro,možda i ima moje oči,ali u licu je jednak Jakeu.To svi kažu.Žao mi je što nema više sličnosti sa mnom,ali zato imam Sarah.Još ne znamo imaju li ikakve posebne sposobnosti, ionako ćemo se vidjeti s Ircima na ljeto,pa ćemo onda saznati.


Sarah

Image and video hosting by TinyPic

Jesse

Image and video hosting by TinyPic


Jakeov novi image,slijede ostali

Image and video hosting by TinyPic

Bella(oke,malo sam prećerala s Gilmoreicama,al nemrem si pomoć)

Image and video hosting by TinyPic

Edward

Image and video hosting by TinyPic

Alice(ajde sad,da vidim ko će pogodit kog je ona glumila)

Image and video hosting by TinyPic

Jasper

Image and video hosting by TinyPic

Rosalie

Image and video hosting by TinyPic

Emmett

Image and video hosting by TinyPic

Esme

Image and video hosting by TinyPic

Carlisle

Image and video hosting by TinyPic

00:04 - Komentiraj { 0 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Dakle,ovo je još jedan fanfiction o Sumraku.Priča ide iz Renesmeeine perspektive,a govori o njihovom životu nakon Praskozorja.Za razliku od većine fanfictiona,u ovom Renesmee zna da se Jacob utisnuo(MRZIM tu riječ)na nju.Nadam se da će vam se svidjeti.
P.S.Charlie i Renee znaju sve,da bude jasnije.

Translate blog


free counters

Razno
Prvo i osnovno,htjela bih zahvaliti Stephanie Meyer,jer je stvorila čaroban svijet,bez kojeg ne bi bilo ni ovog bloga.
Ostali linkovi dodavat će se ovisno o mojim željama.


RENESMEE CARLIE CULLEN BLACK



Ime: Renesmee Carlie
Prezime: Cullen Black
Nadimak:Nessie,Ness
Datum rođenja:10.09.2008.
Roditelji:Isabella Marie Cullen,Edward Anthony Mason Cullen
Braća,sestre:/
Partner:Jacob Black,suprug
Djeca:Jesse Wiliam Black,Sarah Lillian Black
Obrazovanje:Školovana kod kuće
Trenutno prebivalište:Forks,Washington
Bivša prebivališta:Saskatchewan,Kanada
St.Petersburg,Rusija



credits
duckdz. - xxx