subota, 16.09.2006.

sve u svemu ništa pametno ...

a pitam se... kaj da napišem. nekaj novo i originalno kaj bi vas privukolo da čitate. pa ništa neam.
došla sam prije sat vremena iz vana, točnije zihera. bilo je ok, nikaj special. mrgić ,velvet, bruno, guštin i dani-a bili su dečki malo pod gasom. ma sve je to za ljude... barem se imaš s kim cerit ko lud kad niko normalan neće!! a mates i anitica nam nekaj zakuhavaju. da,lijepo je to... kad nekog imaš.
danas mi je dan u totalnom rasulu. jutros sam ustala u 7h da učim kemiju. i kaj se odgodilo.... za ovaj test sam se pripremala otprilike 4-5 sati, a sad ću najvjerovatnije dobit kulju... neam kaj za reć više, osim da se na toj prokletoj kemiji uvijek zajebem!!! a volim je, zbilja. i mislim da znam čak i za 5, jer čak nekaj u zadnje vrijeme i planiram studirat vezano za kemiju. he-he (to bi bio komentar moje profesorice).
btw: nikaj novo u mom životu, ne znam... ak ima kaj kod vas, ostavite kakav comment, da me razveselite malo. čak je i marija rekla da nisma dobre volje,a svi znaju (barem oni koji me bolje poznaju) da nisam osoba koja sam u depresiji od jutra do sutra i da ne brijem na neke glupe i preseravalačke stvari. al ok je ... i to je za ljude. zato sutra fafam, niko me neće sprječit. he-he.
a onda opet nedjelja i idemo. u napad za nove radne i školske pobjede!! :(
sigurno su moji iz razreda veoma happy zbog škole... ne svi, par njih.
inače sam zadovoljna razredom.
zato people please raspalite po tipkovnici, napišite nekaj pozitivno i meni olakšajte ovaj jebeni dan...
joj kak sam se naživcirala danas. al nije bed, osim kaj sam ja u bedu. al velim nije bed, mislim za vas nije...
bitno da ste mi vi ok, ja ću se nekak snać, preživit i odgurat svoje. pa si uvijek ja u ovakvim situacijama kažem: kaj me nije ubilo, ojačat će me!!!
samo je pitanje do kada.... do kada će mi se takve stvari događat koje me pogađaju psihički i emocionalno??! dali ću uvijek moći reć- to me nije ubilo, ojačalo me??!
e pa doći će i dan kad će me dotuć sve ovo... pa ću aj bit il na psihijatrijskom odjelu, za mentalno nestabilne ili 2 metra pod zemljom... he-he... bolesno.
write a comment or leave!!!
šala, sam vi radite kaj oćete... nemojte me se ni sjetit... :)
a da pere me nekaj....
i eto, niste nikaj novo saznali osim mog trenutnog psihičkog stanja. utrošili ste 3 min. svog dragocjenog života koji je i ovako kratak.
pa ko je došo do kraja, danke... uuu.... njemački.... odo u još jedan bed.
ok, sad prestajem pistai jer ovo ne vodi ničemu...
pozz




Ivona

- 02:04 - Tvoje riječi ( 21 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.