subota, 09.09.2006.

happy birthday mates!!!

Danas je bio sajam knjiga u gimnaziji. Prodala sam par udžbenika i zaradila si za bon,kave i pljuge… he-he… kupila sam neke knjige po jeftinoj cijeni i tak malo si uštedila.
Večeras pemo u Ziher, napokon se otvara. Ljudi vidimo se tamo!! Uglavnom znam da će doć pola medicinske škole, ugostiteljske, gimnazije… to me smeta. Kaj nebi tam trebali ić ljudi koji vole muziku koja će se puštat tamo??
Ali ne, svi idu jer je jeftina cuga… sad će ušetat jedna frendica iz osnovne koja je zakleta cajkuša! Zbilja me to zna pogodit i sam se iživciram. Neka si odu u Ludnicu sada, a ne da nam kvare veselje.
Misli da će bit tamo ok, al ako i ne bude poslije idemo na Matesov rođendan. Slavi ga u kuglani na Drežniku. S još 2 frendice. Svi troje slave 18. rođendan. Moš' mislit' kaj će to bit'!!
Biti će i mjuze, kuglat ćemo, bit će naravno fafa… ma great!! I cijelo društvo na okupu.
Ma jedva čekam.
A sutra je nedjelja. Dan D!! moram štrebucat, već imamo najavljen test iz kemije… jeah!!
I tako… kupile smo Matesu poklon. Oko tog smo se dobro naživcirale i ispucale jedna na drugu. Jer nitko nije htio nosit kutiju.
Ha-ha, još je smiješno kad se sjetim… Za to znaju samo dotične osobe, nas 6.
E vidla sam i Brunota i Guština danas na sajmu. Dečki dal' ste kaj pronašli??!
Uglavnom, cure, mi se nalazimo u 8h kod crkve. eli tak'?!
Pusa svima!!!


Ivona




Image Hosted by ImageShack.us

- 14:41 - Tvoje riječi ( 24 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.