četvrtak, 07.09.2006.

Rock is what I listen, rock is what I love…

Eh da… Rock je zakon glazba. Baš me jučer ova ženska iz vjeronauka pitala kad sam došla pred ploču i trebala se predstavit, kaj slušam od glazbe. Rekla sam joj rock i pogledala me od glave do pete. Bila sam sva u crnom, žena sigurno misli da sam tam neka sotonistica, ono 666…
Žena je tek došla na gimnaziju i zahtjeva da štrebetamo vjeronauk. Ko je to vidio… Prvu godinu ga nisam ni takla, neću ni sad. Ko da nemam dosta za učit!! Sad će me i ona zajebavat… A u zadnje vrijeme i brijem na Marilyna Mansona. Nije uopće loš, dapače jako mi se sviđaju njegove stvari. Ima super ritam, glas je još bolji. Baš sad slušam Sweet dreams-njegova- i jebena je stvar…Nije ni čudo ak si je ženskica nekaj pomislila. Kao i ona cajkuša da sam sotonjara. Ma popišam vam se na to. Ko hoće vjerovat u to, sam nek izvoli. Ja sam ateista. Makar sam išla i na pričest,krštenje i krizmu u crkvu nejdem od 5. mjeseca 2005. godine. To znači više od godinu i pol… Lijepo…
Ma kaj bi se i sad oko tog sekirala, da sigurno. Al uglavnom znam provest sate i sate slušajući neki dobar cd od Scorpionsa, Hendrixa, Azre,… i nikad dosta! Zbilja sam se pronašla u toj glazbi i nikad je neću prestat slušat. Moji starci su također neki rockeri u duši. Osobito stari. Prvi cd kaj mi je dao bio je od Stonesa. A i Beatlese voli slušat… valjda sam na njega po tom pitanju.
Znam često navit mjuzu pa on dođe do mene u sobu i otpjevamo koju pjesmu skupa, nama najdražu Stairway to heaven… predobra stvar…….
Baš sam razmišljala kak je druga smjena u gimnaziji bolja. Nekak tam ima i metalaca i rockera kaj obožavam!!
I moram priznat da obožavam dečke koji imaju dužu kosicu i starke. Hm….
Neko poput Jima Morrisona. Taj čovjek je pre jebeno lijep. Tako lijepe crte lica, a i pravilne nisam nigdje vidla. Ne znam, al sigurna sam u jedno… da se Dinica slaže s ovim postom,jel' tak ljube??!
I daj ostavi koji comment.
Jedva čekam da se nađemo u Ziheru svi u petak, joj. Lijepo ćemo si popit skupa, popričat i proslavit taj rođendan od tog lika… great!! Jedino je bad ak se Ziher otvara u subotu. Čula sam tak nešto. Ak kaj znate ostavite komentar. A u subotu idem na Matesov rođendan, njegov 18. bit će super!!
Zbilja mi je ovo društvo jaaako drago. Obavezno moram pozdravit novopečene gimnazijalce, Lolu koja se neće javit, Ines i ostatak ljudi iz medicinske, ma sve koji vole zidić i faf!!
E Bruno jesi vidil' Anitinu i moju porukicu na klupi??!
E danas je bio bezveze dan… mislim, pauzirali smo jedan sat, razrednica nas je maltretirala s nekom jadnom pričom na engleskom, a usput je jela jogurt na satu. Profa iz njemačkog je trudna pa je sva izvan sebe, Broza (iz hj.) je sva spaljena i sam nas sili na rad i rad!! Još nije obavila ono svoje slavno čačkanje po zubima. Oni koji idu u gimnaziju znaju o čem pričam i na kaj mislim.yes
Odo sad s frendicom u ulicu, moram si zapalit koju. Makar sam rekla da ću prestat i nisam čak 3 dana uzela ni dim, ne mogu. Jače je od mene, a ni nisam dovoljno jaka da kažem da više neću. Što je najžalosnije ja ni ne želim iskreno prestat. Navukla sam se sad na to. Sigurno već ima utjecaj na mene. I to je cijeli razred propušio na ekskurziji u osmom razredu. A kaj mogu. Ipak nisam neka pušačica koja ne može nać mjere.
Kak vam se sviđaju slikice u boxevima??! Anita dal' si zadovoljna??!

Pozz

Ivona

- 17:27 - Tvoje riječi ( 17 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.