utorak, 05.09.2006.

bye summer...

možete pogledat par slikica u boxevima... tu pri vrhu,aha baš tu...Lucija ne do ti bog da koju makneš,jasno?!baš su nice...

Mojem lošem raspoloženju nema kraja… ne znam kaj bi da nisam u razredu s lucijom,dinom,marijom, anitom i luciom, i s još par osoba. Oni malo podignu to tmurno i sjebano stanje. I ne mogu se pomirit da je škola počela. Što više traje i što više dani prolaze ja sam svjesnija da je ljetu kraj i sve mi je gore… fuck… danas nas je pitala kemiju, prvi razred. Morali smo ponavljat. I umjesto da to ostavimo iza sebe ona nama kaže da sad u drugom razredu moramo pisat još neki testić iz prvog. Ma sad bi rekla kaj moram pisat!!
I glupa matematika… totalni sam antitalent za nju. Te proklete korijene ne bi skužila da si bog! I tak ja ljudovi moram počet ponavljat prvi razred. A kaj je najgore u 2. mj je državna matura,tj ispiti. Ove godine ne pišemo sam mat, eng i hj, nego apsolutno sve predmete. I to gradivo prvog i drugog razreda. Juuuupiii!!
Kaj bi dala da imam još mjesec dana ferja?! Uopće ko je izmislio školu?? To sam se jutros pitala. Zar sam se morala rodit u tak suvremeno i napredno vrijeme? Zar je čovjek morao doseći ovu granicu inteligencije dok ja živim?! Kaj je baš morao izmislit tako neku ustanovu?! Koji pametan odrastao čovjek je osmislio da djeca uče kad je i sam sigurno mrzio to? Zašto mučit nas nedužne?! Jebem one kaj se tam negdje bore za svoja prava i školovanje… nek odu u gimnaziju! I nek niko ne govori kako mu je u školi koma, tj. Gimnazijalcu. Rađe bi sad imala praksu, bar ne idem u školu. A sama sam izabrala, sama zakuhala i želim nekaj postić danas-sutra pa sad za to moram i delat!! Jedino je fora gledat one prvašiće kak su splašeni. Sam sjede u razredu i nikaj ne komuniciraju. To me podsjetilo na mene i moj razred prije godinu dana. Al ima ih kaj su opušteniji od maturanata!! Bahata djeca…
Danas smo lucija i ja crtale karikature dine i marije pod glazbenim. Baš su šesno ispale. Dina je najbolja… zato ti dina tak super šprehaš njemački, ipak hitlerov rod,da da!! Reć ću te inass!!
Svakim danom sve više žalim kaj nisam rođena u neko drugo vrijeme. I to negdje sedamdesetih il osamdesetih prošlog stoljeća. Na začecima rocka, stvaranju novih stilova i novog vala na ovim prostorima… ne mogu danas gledat na telki živog morrisona il cobaina…
Il možda ić na koji od azrinih koncerata… baš je to koma!! Kaj sada?! Danas sam ljudi znaju stat na stol i zapevat cecu!! Vau!! Kaj nisam bila tad negdje u americi. Družila se s rockerima il hippijima… a nemam sreće.
Moram se pomirit da su mi dragi pjevači mrtvi il više ne sviraju (ne svi, al većina), da nikad neću moć doživit nešto takvo kao što su moji starci i njihova generacija (sudjelovanje u stvaranju ove glazbe koju danas slušam) i pomirit se s tim da je škola počela i da moram učit, učit i samo učit. Great…



Image Hosted by ImageShack.us

Ivona




- 17:43 - Tvoje riječi ( 12 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.