ponedjeljak, 04.09.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

Ne mogu vjerovat.Ja sam tako nesretna!Opet je počela!Uopće do danas nisam bila svjesna,a nisam ni sada u potpunosti.Ista stara gimnazija.Ništa se nije promjenilo.Ustvari je,sad smo stariji,fuj!Ja ne želim bit starija.Želim zauvijek imati 16 godina!!!Sad ću polovicu vas vidjeti tek za pet dana.Navikla sam da se viđamo svaki dan.Baš mi je grozno.Opet sam vidjela svoj razred i došlo mi je da se dignem i pucam po njima.Polovica ih se ponaša kao da ima zlatnu šipku u guzici.
Joj dragi moji vidimo se tek u petak.Ako ću moć pit(što sumnjam)tako ću se zapit,a do tada izdržite.
I komentirajte mi kak vam je u školi!

Jako vas puno volim!cerek

Lucija

- 13:29 - Tvoje riječi ( 16 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.