nedjelja, 03.09.2006.

ljudi, hvala...

Ljudi nedjelja je… i znam kak svi pišu o tom kak škola počinje.onda ću i ja.ne mogu si nikak pomoć.koma mi je!! Sad bi najrađe skočila s mosta… kad se sijetim svega.
Uglavnom,jučer smo bili na divljim jagodama.nije bilo uopće loše.dapače, naplesala sam se i napjevala. Poslije smo prošli mrgić,anita,dina,tin i ja do tipa kaj pjeva i pričali s njim. Totalka je otkačen i pristupačan!!
Ne znam kaj mi je zadnjih 2-3 dana. Možda zbog škole il neš' ali ja sam totalno bezvoljna. Mislim, super je kad odem van. Zajebancija, društvo, faf i tak to…lijepo je. Al neš' mi smeta ili možda fali. Možda zbog ljudi koji su me sad zadnjih dana ferja razočarali… ne znam kaj da velim ni da mislim o tom… svi kažu boli te briga. Ma vraga. Osijećam, se ko' budala. Kao da me svako može preveslat. Ja sam s svima iskrena i znaju kak reagiram i kako mislim. Opet se vraćam na temu prethodnog mog posta,al muči me to malo. Kom da vjerujem,dal mogu nešto reć nekom… zašto su ljudi dvolični??! Kak mogu bit tak sebični i hladni??!
Umorna sam od toga… i sad kad se sjetim da se vraćam u gimnaziju,joj!! Nemam nikaj protiv same gimnazije, već ljudi koji su tam. Uštogljeni i… ma znate… ne kažem da su svi takvi. Još je moj razred ok, al kad vidim neke… glava me zaboli.
Uglavnom ovo ljeto mi je jedno od najdražih i najboljih… ostat će mi u lijepom sijećanju za cijeli život. I kad budemo svi iz našeg društva imali 30, 40 il 50 godina,kad budemo sijedi i imali unuke-sjetite se da postojim ja i drugi ljudi iz NAŠEG društva!!
Sjetite se kak nam je lijepo bilo kod zidića, na rođendanima, na cvjetnom i na korani, na utakmici gdje je velvet super igro, na kavama u green baru ili kik-u, na stadionu i koncertima,… šmrc… kad smo si pomagali u vezicama i ljubavnim zavrzlamama, kad smo bili tjeskobni i tiješili se…
Ja ću se vas sijećat,a nadam se i vi mene… nije ovo zbogom i nije ovo oproštaj, jedino mali strah da ćemo se razić kad počne škola.
Obećajte mi da ćemo se viđat vikendima kod zidića!!
Ljudi,hvala na svim danima koje smo proveli skupa, ljeto je bilo prejebeno, volim vas…
Sad sam u bedu, možete i zaključit po postu…
Prokleta škola!!!!!!
zaboravih spomenut da sam na psihomodo popu završila na podu jer se pogo napravio oko mene.dani hvala kaj si pomogo!!
sad sam puna masnica...bero me lupio i to dobro,obje ruke su mi plave, a i lijeva noga.
great!!!


Ivona



Image Hosted by ImageShack.us



- 16:21 - Tvoje riječi ( 8 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.