ponedjeljak, 28.08.2006.

još jedan great dan!!

great je jer Lucija večeras ide van s nama
great je jer su večeras prljavci
great je jer ćemo se ubit kao nikad do sada
great je jer mi starci večeras ne idu na dane piva,slobodna sam i ne trebam se bojat oće li me vidit
great je jer mogu bit do 2h
great je jer sam bila jutros na kavi i saznala ponešto o jednoj osobi koja me mučila
great je jer vinarija radi pa imamo di kupit vinčeko
great je jer sam dobila para od dede pa mogu trošit
...


I saDA, moram priznat kad je sve tako u redu ja tražim neki problem...trenutno ga ne mogu nać pa sam tužna.
jer moram imat neki cilj ili problem da se zabavim time...
o sjetih se,pa još malo škola!!
super...sad sam u badu...


Ivona

- 15:12 - Tvoje riječi ( 10 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.