subota, 26.08.2006.

o ta šugava cuga...

Glava mi puca…Ne znam kaj ću… Jučer je bilo super na Danima piva.Mada kako za koga…Prvo smo Lola,ja i cure prešle pol Karlovca da nađemo jednu jebenu bocu i 2 litre fante.Koma!!
Uglavnom,stigle smo do stadiona oko 9h.Tamo je bilo cijelo društvo.Polupijani, već tada.
Murja nam je uletila i potjerala nas.Rekla sam da će nam doć kad su se svi derali… Mislila sam da će nas popisat. Ispalo je sve ok. Ja sam se užasno nalila… Nisam bila jedina. Andrea i ja smo plesale na stolu u techno šatoru. Priključili su se Velvet i Bero, zajebancija.
Bilo mi je dosta loše, Petra je prošla sa mnom… Izrigala sam se i bilo je sve ok. Sale i Mrgić su bili drveni totalka. A ni Dina nije bila daleko. Vidjela sam Andya, nakon 1654 godine, sam još ne znam di je Šipka?! Uglavnom, bilo nas je a lot, vidla sam puno poznatih ljudi… Večeras pem na RANGER, Dina sa mnom,ok?!
Ljudi bilo je super jučer, ali ja danas ne fafam!!!

Pozz

Ivona

- 13:37 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.