četvrtak, 24.08.2006.

Jučer mi je bio bezvezan dan...Ujutro sam se ustala i pospremala stan.Frendica me pozvala da odem do nje na kavu.Prošla sam i tad me zove stara.Bila je ljuta da kaj non-stop moram bit vani...Znam,zbilj ame cijelo ljeto nije bilo doma,kužim da je to smeta.Al ipak,kaj ne mogu starci shvatiti da škola počinje za deset dana!!A i bila sam s njima 2 i pol tjedna na moru,koma...I sad me nisu htjeli pustit da navečer odem van.Mislim si ja,ko ih jebe.Spremila sam se i prošla.Oni su gledali TV,nisu ni čuli da sam izašla iz kuće.A najbolje od svega je kaj su nam trebali doć gosti.I ja sam ih trebala dočekat,moš' si mislit.
I tako ja dođem kući iz vana.Samo sam čekala kad će neko od njih dvoje započet svađu...Na moje iznenađenje,ali jako dobro,nisu nikaj rekli.Ostala sam paf!!Stari mi je reko da me čuo kad sam izašla.Odnosno vidio me kroz prozor.Reko je staroj i samo su se lijepo nasmijali koliko sam luda...Stara mi je rekla da bi me i ovako pustili van,da sam glupa kaj sam išla zbrisat'.I na kraju,gosti su došli,ali i ne ta mala s kojom sam se trebala družit'.Tak da je ispalo predobro.
Vani je bilo zadovoljavajuće.Bilo je dosta people,ali nikaj posebno...
Sutra počinju Dani piva.Great!!Žao mi je Lucija kaj nemreš pit s nama...Budemo te mi zabavljali...OK?!
I eno pitanje:di je nestal Andy?!A ni Šipke nema...Koji je vrag s njima?!
Posebno se moram zahvalit Aniti,koja je stavila spot samo za mene na svom blogu (od Azre) i napisala jako lijep post.Tnx...
I pouka Luciji: ajd mi učini uslugu i promijeni ovu pjesmu s bloga...please...
ne znam,stavi Starway to heaven,znam da nećeš Azru (ja bih...)-sukob interesa... onda metni Hendrixa il P. Floyda,mogla bi od Mansona-Personal Jesus... ajd nekaj,samo makni ovo.
Ock??!

Pozz


Ivona

- 17:10 - Tvoje riječi ( 15 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.