utorak, 22.08.2006.

Marija mrzi Tufiku

Ja stojim na uglu i žvačem svoju kaugumu...

Image Hosted by ImageShack.usZar nije grozno kada ti se žvakača zalijepi za tenisicu i onda tako moraš s njom hodati po gradu i sve.To mi se tako gadi.Neke me stvari podsječaju na tu žvakaču.Mene nekad tako uhvati neko trulilo i neda se skinut s mene kao ta žvakča,sad sam trenutno ja ta tenisica i ne mogu se pomaknut zbog ogavne žvakače/trulosti koja me steže.Da skratimo,žvakače na tenisici su užas i nikad ne bacati kaugume na ulicu jer se onda nekom dogodi takvo sranje.

Ovako,danas su kod mene bili Velvet,Sale,Josip,Ines i Marija(Dina di si ti bila?Ja sam te zvala,ali ti ništa).Sad kad ja ne smijem van oni mene stalno posjećuju i prave mi društvo.........hvala.......Ja vam ne mogu sad opisivat svoje dane,jer su dosadni,a moja razmišljanja...pa ne razmišljam previše jer su stalno ovi kod mene pa nisam baš osamljena i depresivna niti ništa.....dobro možda malo jesam.Stigli su mi nalazi i ne smijem van još tjedan dana što znači ni na Dane piva,možda,ali stvarno možda nagovorim staru da me pusti.
Pišem gluposti,znam,ali nemam inspiracije.Stalno sam zatvorena u svoja četiri zida i jednostavno je tako monotona da ne radim ništa.
Neću pisat duge postove jer su dosadni i nitko ih ne čita,tako da pozdrav i ja volim besmislene komentare.


Lucija

- 22:26 - Tvoje riječi ( 17 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.