utorak, 22.08.2006.

malo razmišljanja i turobnosti od mene...

ja se ponekad pitam dali je smrt početak nečeg novog ili konačni naš pad.ne znam,ali sve češće pomišljam da jednostavno te tad nema...ne osijećaš,ništa ne vidiš,otupe ti sva osijetila,izblijedi razum i svjesnost samoga sebe.jednostavno si ništa,kao da te nikad nije ni bilo.
zato ču pokušat ostaviti kakav-takav,ali neki trag...da me se sjete koji puta,da barem na sekundu pomisle na mene.
ali nije smrt ta koja me zamara,već život.zvuči glupo znam,...ali češće se pitam zašto živim.može li mi netko reći svrhu mog,tvog bilo čijeg života?!vjerujem da postoje i svemirci,nismo sami.stoga,koja je uloga cijelog svemira,našeg,njihovoh života.koja je svrha življenja uopće.zašto mi svi nismo jedno veliko NIŠTA??! i što je uopće -ništa-...
da,pitam se.................



Ivona

- 15:42 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.