ponedjeljak, 21.08.2006.

TTTTTTTTTTTTTtTTTTTTTTTTTTTTTTT

Danas su kod mene bili Marija,Ines i Velvet.Ines i ja smo ubile Mariju i Velveta i zamotali ih u moju rozu dekicu i bacili u Koranu,tako ako se zapitate gdje su znate odgovor...Saznali smo da je Marija homoseksualac cerekpa smo je se morale riješit(to nema veze s ubojstvom,nismo mi homofobi).Ubile smo ih zato jer su se ljubili i radili nepristojne stvari na mom krevetu.To im nismo mogle dopustiti jer su oni još djeca,morali smo ih likvidirat,razumijete,zar ne?
Ines bez brige neće oni odat našu tajnunaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pORUKA UZA vELVET KOJI NE ČITA OVAJ BLOG:SORRY,TI ZNAŠ DA JA TEBE VOLIM...

Lucija

- 19:02 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.