subota, 19.08.2006.

Danas su kod mene bili Marija,Ines,Nevena,Mrgić i Velvet,a jučer je bio Bojan(zbog prsta).To me tako deprimiralo.Ono prije nisam ni bila svjesna da ste svi vani,a nisam ni previše razmišljala o tome.Sada kad sam ih vidjela i bila s njima tak su mi prifalili.Uopće ne znam kaj mi je sad.Baš sam zbedirana.
Evo sad već pet minuta blejim u ekran i nemam blage veze kaj da napišem,ah da mogu zamolit cajkušu da se ne zdržava puno na našem blogu jer bi se mogao usmrdit!

Image Hosted by ImageShack.us

Imala sam vremena za razmišljanje i nisam ništa pametno zaključila.Dobro nešto sam zaključila,ali ne znam dal je pametno.Kao prvo kada sam stalno išla van i gledala Ljude nisam ih uopće doživljavala,ali sada kada me nema(danas je tjedan dana) svi mi oni jako fale,i nisu me zanimale neke sitnce koje mi cure sada govore preko telefona i sada mi se čine užasno zanimljiv.Kao drugo.drugo još nisam smislila ali javim kaka smislim.

Lucija

- 19:24 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.