subota, 19.08.2006.

i tako mi jučer party kad,eto ljudi...nisam se mislila baš tak nalit.zbilja mi je bilo koma,bila sam zgažena nut
ne trebam ništa reć,oni koji su me jučer vidjeli,sve im je jasno.
Većina nas je bila pod gasom.došla sam kući u pol jedan.bila sam mokra do kože.ines me smočila,hvala draga.mahzaliven
da,da-ines i bero su se kupali u korani...blago vama kad vas pamet ne sluša (just kiding)
uglavnom, da se nisam penjala na cener bilo bi svo super.iovak se bojim visine,a tad sam išla gore.no, najzanimljivije je bilo spuštanje s cenera.to sam brzo obavila. Samo sam proklizala s rukama i poljubila beton. Ruke su mi izgrebane i imam posjekotinu na nozi. Di sam to sve zaradila,hm?!
Al pit tako skoro neću…
Bilo je i previše za tu večer.
Al moram pozdravit ljude koji su se brinuli za mene-Sale, Lola, Vedran, Anita, i Mates i Dina koji su me pratili kući.
Fićo je bio totalka zgažen.mislila sam da će sletit s cenera...ludeek
Al sve u svemu bilo je suuuuuper!!!
Ljudi, vidimo se zujowink
Ak ne večeras jer možda pem na tulum kod frendice (sama je doma),onda tomorow.
pozz



Ivona

- 13:44 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.