ponedjeljak, 17.07.2006.

Stvari se vraćaju lagano na svoje mjesto.Neke su za mene zauvijek završile,a neke tek počinju.Jučer smo naravno bili vani.S cvjetnog smo prošli do zidića.Kad je u subotu naletila murja.Baš me zanima tko ju je zvao...Ne bih ništa ja rekla da smo bili tak jako glasni,ali znamo biti puno glasniji.Kad smo kod zidića nitko nikad ne zove murju.Tamo smo očito nekome jako zasmetali...
Lucija je na moru,deset dana ćete trpit mene.Kaj vam mogu.Lola se vratila jučer,baš sam je se zaželjela.A i Vanja je stigla,mada nemam blage di je bila.Vanja,ak zalutaš na blog daj ostavi kakav komentar,nismo se dugo čule!!
Dina,(pardon -Dijana-)moraš doć do mene koji dan,ok?!
e ljudi,jel grete na Koranu danas?!
pozz


Ivona

- 13:22 - Tvoje riječi ( 6 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.