subota, 15.07.2006.

Eto,riješila sam se jedne stvari koja mi je neko vrijeme predstavljala mogu reći i problem.Sad je opet sve po starom...Da,volim kad je sve po starome...Uglavnom,cijelo jutro sam bila vani.Našla sam se s Gogom i curama.Otišle smo u Knjige i kava.Srele smo Mrkšu i Capana,pa smo otišli s njima na probu.Da li je potrebno spominjati da nisu imali ključeve od prostorije gdje su im instrumenti?!E pa onda smo Dina,Marija i ja sjele na neku klupicu i čekale ih da ga donesu.Došli su Mrgić i Velvet s njima.Mogu reć' da dobro sviraju...Uglavnom,jučer smo bili u parku(koje čudo) i bilo je dosta pripitih.Mene probajte svrstat kojoj skupini sam pripadala,trijeznima ili pripitima?!Otišla sam do Foginovog,neki tip je slavio rođendan,bila je i Martina.Pa sam i tam odlutala...
Večeras idemo vanka,normalno.Samo ću pazit što ubacujem u sebe.Nevjerovatna sam,svaki put kažem da neću više,(kao i Dina i Lucija) pa opet se zajebem... party



Ivona

- 13:07 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.