četvrtak, 13.07.2006.

Nisam iskreno osoba koja može biti stalno u badu ili biti loše volje samo tako,...Kod mene uvijek postoji razlog.Zbog čega sam sretna,a zbog čega deprimirana.Trenutno,ne znam kako bih opisala svoje trenutno stanje.Samo mogu reći da je krenulo niz brdo.I to me nimalo ne ohrabruje.Jer kako mi je jučer rekla frendica,osijećam se ranjivom.Mislim da mi se skupilo previše stvari u kratkom periodu,pa zbog toga jednostavno ne mogu biti...JA....Glupo bi bilo reći da sam nesretna ili u depresiji,jer to nisam.Al' ne cvjetaju mi ruže.Odlučila sam ubrzo prekinuti jednu stvar koja mi,bar trenutno tako mislilm,donosi probleme.Ni sama ne znam zašto sam se upustila u to.Čovjek želi sve najbolje,,,Nisam jedna od onih što samo gledaju svoju jebenu guzicu i vise nad svojim egom.Volim da su i ljudi oko mene sretni jer to je jedan od uvjeta da i ja budem sretna.Zbog toga ne znam kako reći jednoj osobi da je gotovo,ali moram.Jer me to počinje smetati,gušiti,...Ne osijećam se ugodno.Samo me brine da li će to jako utjecat na tu osobu.Nadam se da ne...
Samo tko mi god ima za napisati u stilu:''briga te,bitno je da si ti sretna'' ...
lijepo molim neka se ne obraća s takvim jadnim i otrcanim frazama.

Moram spomenuti da sam se čula s Lolom danas,one koje zanima,ona je dobro.Vraća nam se u nedjelju.Usput šaljem i veliki pozdrav Lucii,nadam se da provodiš vrijeme najbolje kako možeš...


Ivona

- 16:43 - Tvoje riječi ( 5 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.