četvrtak, 06.07.2006.

Pobijedili su moje predrasude...

Nisam mislila da nas mogu razumjeti,niti da mogu toliko patit za nekim.Zbilja sam jaaaaako iznenađena.Ne tvrdim da nisu ljudi,al ipak ovo je prelilo svaku čašu.Nisam mogla niti vjerovati da toliko mogu zavoliti nas,zbedirat se zbog tog i bit u komi po potrebi par tjedana.Zbilja čudno...
Znam da imaju osjećaje,al mislila sam da im služe samo za živciranje dok gledaju tekmu s dečkima ili možda dok zajebavaju koju bakicu na cesti pa osjete veliko zadovoljstvo.Zbilja sam imala,mogu reć' predrasude prema većini,ali sada shvaćam da su slabašni i lomljiviji od nas.
A sada o kome pričam?!Dečkima,...
Iznenadilo me sve to-postupci,riječi i geste.Nadam se da neće utjecat na cijelo društvo...



Ivona

- 19:20 - Tvoje riječi ( 6 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.