nedjelja, 18.06.2006.

Danas je bio veoma lijep dan.Od dva popodne do deset navečer bila sam u gradu.Stara me skalpirala skoro kad sam došla kući.Moram zbilja reći da sam jaaaaako razočarana.Zbog ove tekme s Japanom...Mogli smo i bolje,imali smo prilike kod penala,...Ma sve je to za niš'.Sad treba dobiti Australiju,.........
Poslije tekme sam otišla do edisona na kavu s curama i vidla neke likove koji jako zanimaju Dinu i mene..........Bili su slatki,u hrvatskim dresovima,hmm...
I eto,završila ja kod zidića u parkiću.Svi znaju za to mjesto.Bilo nas je desetak i tak malo zezancije i eto,...stigla i ja kući.
Sutra grem s Lucijom Na Dubovac,pješke,do Starog grada,...Lucia i Anita nas budu čekale.
Dina,ideš s nama?!
Ajd idi,fališ mi,... A i nadam se da će Marija moć'.
Pozdrav ljudi,....
Uživajte......................


Ivona

- 22:25 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.