četvrtak, 15.06.2006.

It`s over

Konačno je gotovo!Konačno sam sretna zato što je završila.Pao mi je golemi teret sa srca.Išli smo na koranu.Svi smo bili mrtvi.To mi je tako lijepo.Lijepo je kad su svi mrtvi i niko ne zna za sebe i svi se volimo,vlada nevjerovatno jedinstvo.To je užasno primitivno,ali je ujedno i divno.Obožavam taj osječaj jedinstva.Obožavam to kad smo svi veseli ili tužni ili bilo šta samo da osjećamo jednako.To je kao neki uzvišeni osjećaj.Kao da smo si u nekakvom deliriju.Uglavnom došla otišla sam u školu u 8:30, vratila se doma oko 19:30.Bila sam totalno iscrpljena.Na kraju sam prošla na hamburger.Nisam više imala šta radit na Korani.Bilo je dosadno.Tako je to..Evo više nemam pametnih misli...........nisu ni ove bile pametne ali su ipak bile misli............pozdrav...........

Lucija

- 16:37 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.