četvrtak, 08.06.2006.

All about Saturday.........................

Ajme,ljudi...........
Ma nije da kukam al ipak.Ma nemam više energije ni volje za tom školom.I jedva čekam ferje.Koje očito nikak da dođe.
Jedino kaj me održava na životu je vikend i izlasci....
I zbilja je u subotu bilo predobro.Bili smo na scenu,bila je gitarijada,ma bilo je zakon!Black Jack je pobijedio,ma dečki su baš ok.
Obavezno moram pozdravit Beru,Andya,Domeniku,Dinu,josipa,Saru,Lea,Maju,drugu Saru (jovanka,ma znat će već ona),Andreu,lolu i zbilja sorryte kog sam zaboravila.Uglavnom big ki$$ svima kaj su bili tam,dijelili društvo i pijančevali.bilo je odlično,kaj ne Lucija??!!!!
Al ipak,ne može sve bit tak dobro.Jer ove subote je scena otvorena i mi baš idemo na šugavi izlet u Senj.Vauuuuuuuuuuuuu!!I can't wait.
Ubite se.........I da ta Gimnazija nemre nekaj bolje isplanirat.
Dođe mi da se objesim na prvo drvo.
Sve je to sranje,cijeli život,postojanje svega...Kaj će mi to uopće??!
Ajd,prekinut ću s filozofijama na vrijeme,da vas ne udušim.
Pozdrav svima kaj me znaju al i onima kaj me ne znaju...
Ma,piš' m,e vrit.......................................................................................................................................................................................................................................................

- 11:13 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.