leteći

subota, 20.05.2006.

P 37

četvrtak, 09.02.2006.
DI SI BILA KAD JE GRMILO ;))

A dobro je meni baba govorila da mi đava neda mira,da mi digod pamet ne smeta.A moja baba tu pameti nema.A mora sam poviriti,i neka mi.Povukla si me za jezik.Neki očito misle da kad ja bacim kamen,gađam njih,al nije tako.Pa samo se sičam svog djetinjstva,al nesmim?Uvik se javi «kokoš» koju pogodiš.A šta ću kad falim ;)).

O životu,najvećem daru :

I teće ,teće slap
Što u njemu
Znači moja kap
E da bi taj slap
Mogao teći
I moja kaplja
Pomaže ga tkati.

Jesam li ti lipo reka da se ja znam brinuti za sebe.Ne triba mi tvoja pametovanja,niti pjesme.Dobro ja znam di sam,tamo di sam bia i prije tebe.Pa šta.Ništa strašno.Nit sam prvi nit zadnji odbijeni,a bomemi nisi ni ti.Ništa nisam ja ima,ja sam se samo borio da imam i izgubio,pa šta.Ništa nisam ja dobio.Al sam jedini na ovoj kugli zemaljskoj koji je to prošao?Sam sam sve odlučivao i ništa nisam nikog pitao,tako sam odgojen.Da ono što odabirem tako če mi i biti.A savita uvik ima,a ja nakraju donosim odluku.A ja znam šta želim i idem dalje.Jel te zanima di sam?Tako daleko da si ti samo jedna plava zvijezdica na noćnom nebu.Nadam se da ti je berba 2005 i vino bilo odlično.Da si prijama pokazala šta ti možeš.Neka kad ti je išlo.Nikad me nitko nije tako uvridio u životu.Ti si gonila samo svoj stil,mene nikade nisi ni slušala šta ti govorim,pa čak i kad sam se vratio,kad je bilo najvažnije,ne zbog mene,nego zbog tebe.Imala si ti «prave» savjetnice koje ti žele sve «najbolje».Al ne vi ste bile najpametnije.Mislila si da češ ostvariti karijeru.Al te nisu učili kakav je ovaj svijet?Šta si dozvolila da ti se tako narugaju.Možeš ti i bolje,al zato moraš ulagati,a ne biti tako nestrpljiva.A ja mislio da sam ja nestrpljiv.A zašto sam ja miran,to zahvali brody onoj kojoj si se narugala,jer od onog što je ona zapisala,znam od kad je to trajalo.Je si li ti to pokušala napraviti copy past,nešto što je tvojim učiteljicam uspilo u njihovom životu,na to mi sve miriše.Znam da sam smotan,tako sam ispao.Pa šta je tako loše nekog poštivati.A kad o nekog nešto tražiš onda i ti moraš biti spremna na to da pružiš.Al nešto ču ti priznati.Dobro si me istesala,izvaredno.A reću ti još nešto, kad tražiš oprost (nisam ti ja pop,oprost se traži u crkvi) onda se neke stvari ne ponavljaju.Narugala si se svemu u šta ja vjerujem i mojim željama.Al ja u to i dalje virujem.A ono što ti nazivaš mirnim životom najmanje je miran (mislim na brak).Šta ti nisi nazvala,nego si samo slala svoje satelite.Misliš da su me oni zanimali.Uvik si me zanimala samo ti.Jednom si mi uletila u šesnesterac i unila nemir,nisi igrala fairplay,i diskvalificira sam te.Svidilo mi se što si imala petlje.Nisi me privukla svojim izgledom,svojim razmišljanjem,već svojom hrabrošću,a kasnije je došlo ostalo.I još nešto ne pijem sa svakim i pijem samo kad se imam čemu radovati,a ti mi nikad to nisi pružila.Neka, mi se nudimo,a vi birate od onog ponuđeno.Šta ti god mislila o sebi i drugi o tebi,za mene nisi kurva ni kučka,nego samo jedna žena.Ma šta ti ja pametujem,ja sam i tako iz drugog svijeta odgoja,od tvoga.Jedino mi je ža ,što te prije nisam upoznao,al očajan nisam.Imam ja još puno toga lipog ostvariti u životu.Kome bi služio očajan?Samo ti ostani ponosna i tvrdoglava,i kad si u krivu, you black magic woman.I miran sam ja koda sam ti išta želio i radio loše,a pogotov ne iza leđa.Ja samo idem frontalno i jeba vas komunizam i njegova ostavština!Da je valja ne bi propa!

Idem zapaliti jednu cigaretu.


# - 23:51 - Poleti galebe (2) - Donesi galebe - # Bok cakani. Hvala ti na lijepom komentaru. No, prvo ti moram napisati...da si me jednostavno očarao sa svojim stilom pisanja, opisivanja, navođenja....itd. Zaista jako lijepo. Svaka ti čast. Mogu li nešto znati? Jel to tvoja osobna priča, ili eto tako nešto u tvojim mislima pa preneseno na "papir"? No, a što se tiče mog posta (ovog zadnjeg). Ja uopće ne sumnjam u postojanje tog fenomena. Zapravo, često sam se s time i susrela i doživjela to. Isto tako smatram da se to ponajviše događa između ljudi koji su si bliski i povezani određenim dubljim osjećajima. Zaista imam sreću, što sam "naišla" na tebe. Ili ti na mene? Ne znam više, ha ha. Ali to i nije važno, zar ne? Bok i cmokkkk medeni. (teuta 10.02.2006. 18:35)
# Mačak, još ću te malo zagnjaviti. Ali prvo da ti se zahvalim što si mi odgovorio na moj upit. I imaš pravo, čovjeku je nekako lakše kad svoje probleme, boli...itd., stavi bar na papir. Evo, sad bih te samo još zamolila, ako mi možeš savjetovati kako da uvrstim nešto (poput tebe tog galeba) kraj komentara? Ne bih ja tebe imitirala, stavit ću nešto drugo, ali ne znam kako. Hvala ti srećo unaprijed. (teuta 10.02.2006. 19:31)

- 20:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Opis svega i svaćega,te komentari na sve i svašta.

Linkovi