< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


RSS | Komentari da/ne?






Sve o Harteri:
www.hartera.com
www.myspace.com/harterafest

POJEDINCI














LET 3 - BIOGRAFIJA

1986.
+ Oformljena grupa Let 2

1987.
+ Promjena postave i naziva u Let 3
+ Prvo pojavljivanje na kompilaciji “Rijeka – Pariz – Texas”

1989.
+ Izlazak debut albuma “Two Dogs Fuckin’” (Helidon)

1991.
+ Izlazak albuma “El Desperado” (Helidon, prvi riječki CD)

1994.
+ Izlazak albuma “Peace” (Dallas)

1996.
+ Premijera predstave “Fedra”
+ Izlazak dvostrukog live albuma “Živi kurac” (Dallas)

1997.
+ Izlazak albuma “Nečuveno” (Dallas)

2000.
+ Izlazak albuma “Jedina”
+ Procesije “Sisatog me nose na Glavanovo” u Rijeci, Zagrebu
+ Samoubojstvo na Trgu Bana Josipa Jelačića u Zagrebu
+ Samoubojstvo i ponovno rođenje na Trgu France Prešerna u Ljubljani

2001.
+ Otkrivanje i doniranje spomenika “Babin kurac” u Zagrebu, Rijeci, Puli, Splitu i Ljubljani
+ “Porin” za alter rock album i šokira, „Crni mačci“ za rock bend i za rock pjesmu

2005.
+ Internet akcija «Plati, pa kreiraj novi album grupe Let3»
+ Izlazak albuma «Bombardiranje Srbije i Čačka»

2006.
+ „Porini“ za rock album godine i za najbolji videospot, „Zlatne koogle“ za album godine, spot, grupu, glavnog vokala, produkciju i omot albuma

2007.
+ Reizdanje „Bombardiranja Srbije i Čačka”
Proslava 20. godišnjice Leta3 koncertima u Rijeci i Zagrebu

NAJAVE KONCERATA


  • 29.06. Đakovo

  • 06.07. Rovinj - Monvi

  • 07.07. Vrgorac

  • 19.07. Vodice

  • 21.07. Labin

  • 26.07. Motovun

  • 27.07. Prelog

  • 28.07. Delnice

  • 08.08. Dubrovnik

  • 10.08. Lastovo

  • 11.08. Split

  • 12.08. Pirovac



Podjela ulaznica za koncert u Rijeci

30.05.2007., srijeda


Odlučili smo, zajedno s Gradom Rijekom, pokloniti koncert u Harteri našim sugrađanima i svima koji vole doći u naš grad. Sve skupa se lijepo poklopilo sa Danom sv.Vida, proslavom naše obljetnice i promocijom reizdanja albuma.

Ipak, da biste ušli na koncert morate imati kartu. Karte će se djeliti na slijedećim točno dogovorenim mjestima i u dogovoreno vrijeme:

31.05. (četvrtak) - Točno u 12:15h
Dallas Music Shop Rijeka - Splitska 2a

U isto vrijeme, u 12:15, održat će se simultane nagradne igre i na Svid Radiju, Radio Rijeci, Primorskom Radiju i Radio Trsatu, zato pazite!

04.06. (ponedjeljak) - 18:00h

Dallas Music Shop Zagreb - Tkalčićeva 7

Doći ćemo u Zagreb i to u Dallasov shop u Tkalčićevoj točno u 18 sati kako bismo podjelili 100 ulaznica za Rijeku. Vidimo se u shopu!

09.06. (subota) – od otvaranja vrata
Hartera3 Festival u Rijeci

Ulaznice ćemo djeliti na Dallasovom štandu.

12.06. i 13.06 (utorak i srijeda) – 12:00
Ukoliko ostane još ulaznica podjelit ćemo ih na našem štandu na Korzu.

Naravno, za čitatelje portala Vecernji.hr i našeg bloga pripremili smo posebnu nagradnu igru u kojoj ćemo podjeliti 20 VIP ulaznica. Budite spremni, kreće uskoro!
objavljeno: srijeda - 30.05.2007. - 17:15 - Raspravljaj (31) - Štampaj - #

Koncert u Rijeci! Hartera3!

25.05.2007., petak


Na početku bi se htio ispričati što sam u zadnje vrijeme manje pisao. Razlog tome je puno koncerata i bavljenja tehničkim i kulturno-umjetničkim programom.

Radimo koncert u Rijeci!

Besplatan je, a građanima ga poklanjamo GRAD RIJEKA i mi povodom 20 godina postojanja, a sve na Dan sv, Vida, zaštitnika našeg grada.

Gostovati će nam puno ljudi, koristiti ćemo sve moguće blagodati moderne tehnologije, svirati jako dobro i snimiti DVD! Ideja je bila da se sve odigra u nekom industrijskom prostoru koji više nije u svojoj funkciji. Bio je plan da to bude hala Torpedo, ali smo se u konačnici ipak odlučili za Harteru. Plan je unutar dvorane podići metalnu konstrukciju na koju će biti razapeto platno te će sve imati oblik nekakve kocke na čije će se stranice emitirati razne projekcije u kojoj se nalazi i band i dio publike (otprilike ono što je bilo u Jedinstvu, pa još puno veće i složenije).
Ovakav koncert će biti samo u Rijeci i nakon toga nikad i nigdje zato pozivam sve zainteresirane van Rijeke da se jave putem maila tako da im možemo dati određeni broj besplatnih karata.
Osmislili smo i dvije vrste ulaznica: VIP i slatke ulaznice. Sve ćemo, naravno, podijeliti s time da će dio publike koja dobije VIP moći doći blizu pozornice čiji je dio pokriven projekcijama pa je na taj način i sam doživljaj bolji. Dok će slatke ulaznice osigurati sladak doživljaj.
Gdje i kada ćemo podjeliti ulaznice? To je još tajna, pa dobro osluškujte i čut ćete... Uskoro...

Dakle, zapišite se ili zapamtite - najveći spektakl Leta3 ikad održati će se 14.06.07. u 21 sat u riječkoj Harteri. Zašto ipak u tamo?


powered by ODEO


Velika nam je želja popularizirati Harteru i u dogledno vrijeme napraviti od nje vruće umjetničko i glazbeno vrelo iz koje će šikljati sjajne ideje. Zato tamo već treću godinu zaredom radimo festival za kojeg mnogi ljudi kažu da je najbolji ili među najboljima u Hrvatskoj.
Hartera3 Festival održat će se 8. i 9. lipnja, dakle 5-6 dana prije našeg koncerta. Ovogodišnje izdanje nudi 20 sati vrhunskog programa na 2 floora u spektakularnim prostorima te bivše riječke tvornice papira.

Image Hosted by ImageShack.us

Prvi dan, petak 08.06. donosi zagrijavanje uz finskog mad-boya Jimi Tenora i njegov novi afrobeat band Kabu Kabu, preko minhenske house ikone DJ Linusa sve do petosatnog elektroničkog plesnog delirija uz dva globalna DJ superstara - Darren Emersona i Steve Lawlera!
Subota, 09.06. nudi londonsku breakbeat atrakciju Dub Pistols, koncertnu bombu - uskrsnuće Laufera uz snimanje live-materijala (koji će objaviti CIKLAMA RECORDS), te kremu regionalne scene - Rundek Cargo Orkestar, Edu Maajku i Darkwood Dub uz riječko pojačanje, Morso.

Hartera 3 će uvelike olakšati cijeli zahtjevni projekt Leta3. Nakon festivala ostaje nam sva logistika, pa na taj način imamo kompletno složenu scenu na kojoj ćemo pet dana vršiti probe i dodatne M.U.Z.I.S. montaže za ovaj mega spektakl.

Zbog toga sam zadnje vrijeme često arhitektonskom birou RANDIĆ - TURATO gdje se brižno osmišljava i ucrtava svaki milimetar Hartere. Jer to je, kao što je već poznato, nastavak VENECIJANSKOG BIENALA na kojem smo zajedno radili.

Nedavno je suradnja proširena, pa su sada u ekipi dva zajebana mlada umjetnika poznatih pod imenom: retro­_elektro koji rade raznorazne animacije, a isječak iz njihovog uratka možete pogledati i ovdje na blogu.





objavljeno: petak - 25.05.2007. - 16:49 - Raspravljaj (20) - Štampaj - #

Koncert u Rijeci!

17.05.2007., četvrtak


Image and video hosting by TinyPic

U riječkoj Harteri proslavit ćemo 14.06. okruglu obljetnicu našim najspektakularnijim koncertom u karijeri!

Na koncertu u Jedinstvu smo uspješno probali neke stvari i bilo je stvarno fenomenalno. Malo vruće, ali fenomenalno. U Rijeci ćemo pokušati sve skupa dići na još viši nivo i napraviti nešto stvarno neviđeno.

Za blog vam spremamo još jednu posebnu stvar. Uskoro ćete ovdje imati prilike premijerno pogledati naš spot za „Riječke pičke“!

Puno hvala svima koji su se uznojili s nama u Jedinstvu!


objavljeno: četvrtak - 17.05.2007. - 17:34 - Raspravljaj (27) - Štampaj - #

Početak koncerta

10.05.2007., četvrtak


Večeras počinjemo točno u 21:30.
Nema kašnjenja.


objavljeno: četvrtak - 10.05.2007. - 09:47 - Raspravljaj (35) - Štampaj - #

Zašto su 'Riječke pičke' najbolje?

09.05.2007., srijeda


Dakle, tko će će sve na koncertu besplatno skakati s koncem u nosu pa
poslije razmjenjivati iskustva s nama. Evo, najoriginalnijih odgovora
na nagradno pitanje 'zašto su “Riječke pičke” najbolje?'



Prva nagrada: Gorana Lolić

Nakon višesatnog kontempliranja i dubokoumne analize, dođoh do
zaključka.

Naime, jasno je kao dan da je čitava pjesma metaforički i kritički
osvrt na hrvatsko društvo.

Riječke pičke zapravo simboliziraju vas-Let3-ovce, ironiji sklone
riječke alfa-mužjake, reprezentativne primjerke hrvatske muškarčine i
ultracool izvozni proizvod za Europu ( umjesto vrhnja i sira više
Let3-ovaca ili riječkih pički ).

Sada kada je razjašnjeno prikriveno značenje, izrazito je jednostavno
dati odgovor na pitanje.

-Iako je tek 1 film snimljen o vama ( Hribarov "Što je muškarac bez
brkova" ) već ste u analima hrvatskog društva. Djelomično i zbog
osebujnog modnog izričaja dostojnog europskih metropola i modnih
centara. Kao najzapaženiji modni dodatak na prošlotjednom Fashion weeku
bio je upravo nakurnjak. A i mornarski look je veliki come-back za
proljeće/ljeto 2007.

Kada su performansi u pitanju, i Yoko Ono bi vas se posramila.

Predlažem da se čitav jedan postmodernistički pravac  u
umjetnosti  nazove po vama npr. lettrionizam ili riječkopičkizam.

Vaš poznati image njeguju muškarci diljem Hrvatske, a počeo se širiti i
put istočnijih balkanskih država. U svim crnogorskim modnim časopisima
naslovnice se mogu podičiti testosteronima prštećim dlakavim, brkatim
muškarčinama.


Image and video hosting by TinyPic

Za slučaj da sam u potpunosti promašila smisao i značenja vaše pjesme (
što čisto sumnjam ) te da pod riječkim pičkama podrazumijevate riječke
djevojke, iskreno rečeno, ja ne mogu dati transparentan odgovor.

A i da mogu, ne bih odgovorila; jer zašto konkurenciju dignuti iznad
sebe?!

Sve ovo je zapravo pokušaj da jednom riječkom mladiću dokažem da su
splitske pičke jednako vrijedne kao i riječke.

A postoji li bolji način za to nego da mi njegovi sugrađani daju
posebno priznanje u obliku dviju karti i ostalih popratnih nagrada?

Riječki mladić u svom životopisu ima upisano sudjelovanje na snimanju
jednog vašeg spota kada je i zaradio titulu razuzdanog plesača. U
određenim krugovima ga čak i zovu hrvatskim John Travoltom.



Za kraj; nadvladajmo zajedno lokalpatriotizam, podignimo riječke pičke
na globalnu razinu, preskočimo regionalne jazove.

Neka vaš novi moto bude: "Pičke svog svijeta ujedinite se!"



Druga nagrada: Mirna Horvat

Neku večer sam bila s tipom koji me stjerao iz svog stana kad je vidio
da sam mu slagala svoje porijeklo...Naime, zašto je uopće došlo do
toga? Bila sam s frendicom vani u klubu i tražile smo kvalitetno muško
za jednonoćnu dobru zabavu kad... eto ti vraga..i da,  stvarno je
bio vrag...crnomanjast s crnim brčićima i s poluraspuštenim jebi me
stavom... cijela prostorija zavrtjela se pod intenzitetom njegovog
prodornog i pronicljivog pogleda...Odmah je zapazio moju frendicu,
riječku pičku i mene, običnu zagrebačku...pogledi su se krenuli
izmjenjivati sve dok se nije mogla rezati napetost u zraku..

-Ivče!- kažem ja frendici, 'znaš kaj, tip mi je fakat prejeben, jebeš
sve, ajmo do njega jer ću poludit!!!'

A ona će na to:

-'Ma daj Mirna, šta si tako luda...sto posto se pali na riječke
pičke...takva ti je većina boysa danas...draga, zato prepusti stvar
meni jer ti definetly nemaš nikakve šanse!!!'

-JOooj, tak je u pravu, pomislih u sebi, ali već iste sekunde zabuljim
se u tipa i zaljulja mi se tlo pod nogama...

-Znam! - jauknem slasno naglas..'Pravit ću se da sam i ja jedna od
Vas..mislim...riječka pička..samo večeras Ivče...daj mi reci u čemu je
stvar!!! Samo večeras Ivče! Aaa dajjjjj!!!'


Image and video hosting by TinyPic

-Gle luđakinjo, how many times moramo prolazit istu šprehu? U tome i
jest čar riječke pičke,ne mogu ti odat tajnu, takva su pravila, al ak
se hoćeš predstavljat za nešto šta nisi draga, samo daj! Imaš moj
support! Iva je kotrljala svojim nebesko plavim okicama, ali znala je
koliko mi sex znači jer u zadnjih dvadesetak godina otkad se pojavio
taj vražji Let3 ne mogu vidjeti nijednog kurca. Kao da je cijeli svijet
oslijepio za sve žene, osim za one iz grada Rijeke.

-Mrak!- poljubila sam je u obraz, uhvatila je ispod ruke i samouvjereno
krenula prema jebozovnom tipu. Vrijeme kao da je na trenutak stalo kad
smo se nas dvije našle ispod njegovog kaubojskog brka.

-Hej macane, zavodljivo sam prela ispod jegovog ramena, -kaj ima kod
tebe večeras? Jesi raspoložen za dobru zabavu s dobrim pičkama? I zatim
je uslijedilo uobičajeno pitanje s njegove strane,

-Riječke pičke??? -pitanje na koje sam već oguglala, kak bi se reklo,
ali ovaj put mi nije bilo svejedno.

-Pa podrazumijeva se da smo riječke!, izgovorila sam to u jednom dahu i
s grčem, dok je moju frendicu vidno zabavljala moja frustracija.

-Kaj onda? Ideš ili kaj? -gurala sam frendicu laktom da poduzme nešto.

-Ajde s nama dragi..mi smo ti girls for fun...bit će ti lijepo...ma
hajde....daj! -progovorila je konačno Iva i izvukla me od moguće
neugodnosti otkrivanja bolne istine.

-Nitko nije mogao odolijeti Ivinom prozirno plavom
pogledu.                                                                                             
Frajer je kimnuo glavom prema smjeru izlaska iz kluba. Sjeli smo u
njegov auto i krenuli u njegov stan na piće, a na radiju je naravno
svirao Let3 s pjesmom koja je već godinama okupirala sve radio
stanice-Riječke pičke. Konačno smo stigli u njegov stan..nakon par pića
krenuli smo se maziti i bilo nas je svugdje. Sve je bilo u redu dok se
u jednom trenutku nisam razodijenula...Tip me odmjerio, uzeo moje
stvari i torbicu i bez riječi izbacio van iz stana. Preneražena, ostala
sam stajati gola na hodniku ispred njegovog stana pokušavajući
odgonetnuti o čemu se tu zapravo radi.. Što ja to nemam, a riječke
pičke imaju? Osramoćena i agresivna jer sam opet ostala praznih ruku,
stala sam snažno udarati po vratima njegovog stana i tražiti
objašnjenje za svoju situaciju..Tip je odjednom otvorio vrata stana
potuno nag sa snažnom erekcijom i zapjevao:

-Riječke, najbolje su riječke, vole svoje dečke i najbolje su pičke,
pičke čke, e, e... U pozadini sam mogla vidjeti golu Ivu kako mi se s
cugom u ruci  tajanstveno smiješi..


Image and video hosting by TinyPic



Treća nagrada: Marko Magdić

Zašto su Riječke Pičke najbolje? Jednostavno, zato kaj ih jebe Let3. A
svi znamo da je Let3 najbolji u tome ali i u svirci. Veliki sam vaš fan
( mi smo se već vidli u cijepljenju protiv pederizma, ja sam bil onaj
prvi prvcati koji se cijepio). Isto tak, prvi sam u Zagrebu koji je već
kupio kartu za koncert u Jedinstvu, u Močvari. Kad sam je ja došel
kupit, još su bile u paketu, friško izvađene. Tak da mislim da
zaslužujem malo popričati s vama, dobit karte za frendove, autogrami,
slikanje i tak to. Stvarno vas štujem ko Boga, ne prođe dan a da ne
poslušam koju vašu stvar na mp3-u. Ak ja nisam među Top5 vaših fanova,
onda ne znam ko je.

Velika mi je želja, ako postanem filmski redatelj, snimiti film o vašem
liku i djelu, jer vi prezentirate sve što je najbolje u muzici i imate
specifičan, lijep svjetonazor o životu koji mi se jako sviđa.

Kak god da bilo, ja dolazim u četvrtak i ništa me ne bu sprečilo.
Najljepši pozdrav Riječkim
Pičkama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Četvrta nagrada: Mladen Magdić

Zašto su Riječke pičke najbolje?

Obožavam sve vaše albume, znam ih skoro sve napamet. Odlično mi je to
kaj ste uvijek različitiji od onog prethodnog puta, što se albuma tiče.
Svaki put neka nova tema koju obrađujete i obradite je pošteno. Najveći
ste kreativci, no to su već sve stvari koje vi znate. Ako ću postati
filmski redatelj, a to mi je velika želja, volio bih snimiti
dugometražni film o vašem liku i djelu.



Peta nagrada: Hrvoje Živanić

"Riječke pičke" su najbolje zato što imaju sve što bi svaki
muškarac htio imati (jebati). to su najbolje pičke u hrvatskoj pa i
cijelog svijeta zato svako koje pametan ide na ljetovanje u Rijeku zato
što su tamo najbolje pičke na svijetu.

 

VELIKI POZDRAV IZ SLAVONSKOG BRODA.
objavljeno: srijeda - 09.05.2007. - 13:33 - Raspravljaj (9) - Štampaj - #

Šest točaka u jednu. Tražimo plesače!

07.05.2007., ponedjeljak


Zašto smo se odlučili na specifičnu i složenu scenografiju?
Let 3 ima jak emotivni nastup koji se temelji isijavanju osobne energije svakog člana banda. To u ukupno stvara sistem "šest točaka u jednu" koja biva eksploatirana unutar prostora u kojem djeluje. Šest točkaka su članovi banda, dok je točka skuplajanja energije Belonguzijeva ortogonalna projekcija. U kreiranju M.U.Z.I.S. scenografije ideja se zasniva na ideji da je Beloguzijeva projekcija vidljiva na način da je spojena s kompjutorima i sinhroniziranim videoprojektorima. Na taj način prostor energije počinje biti vidljiv i mijenja svoje okruženje iz trenutka u trenutak. Cilj je doživljaj i viđenje do sada neviđenoga. Podsjećam posjetitelje da obavezno prisustvuju koncet sa naguranim koncem u nos (koji će dobiti na ulazu), radi što bolje uspostave kontakta.

A kad smo već kod uspostave kontakta trebala bi nam vaša pomoć još pri jednoj stvari. Naime, tražimo dvije plesačice ili dva plesača ili jednu plesačicu i jednog plesača koji će izvesti koreografiju u pjesmi „Zurle treštat“. Molim sve zainteresirane neka se jave na mail let3@vecernji.net navedu sve svoje kontakte i osobne podatke te jesu li ikad plesali (i gdje) ili javno nastupali.


objavljeno: ponedjeljak - 07.05.2007. - 15:21 - Raspravljaj (155) - Štampaj - #

M.U.Z.I.S.

04.05.2007., petak


Let 3 nikad do sada nije imao svoje majice, a da ne pričam koliko je to naša draga publika tražila. Često se dešavalo da sam sa svojih koncerata odlazio doma s majicom nekog od fanova koju je on sam kući napravio. Uvijek sam ljubomorno gledao strane bendove koji su u na štandovima prodavali svoje suvenire i fasciniralo me što baš svaki band, bio veliki, bio mali ili onaj najalternativniji to može imati, a ja ne mogu. Pozvao sam Belonguzija u pomoć i priopćio mu moj problem. Rekao sam mu da imam ideju o par lijepih stvari koje bi htio napraviti i pokazao mu dizajne majica, čokolada i bedževa. On je inače osoba koju jako cijenim, pa kada mi je reka da je to jako lijepo, osjećao sam se ponosno... Izrazio mi je želju pomoći oko pronalasku novca za izradu materjala. Danas mi je jako drago što svu tu ljepotu mogu podijeliti sa svima vama.

S Belonguzijem sam parapsihološki povezan. Nedavno mi se javio u snu i rekao mi da krenem ostvarivati projekt koji već duže vrijeme sanjam. To je scenografija sa projekcijama koje čine trodimezionalni prostor koji se neprestano mijenja. Nazvao sam ga M.U.Z.I S. Prvi takav koncert sa ovim elementima izvesti ćemo u Jedinstvu u četvrtak. Toliko sam uzbuđen da dest dana nisam spavao radeći na ovome, ne bi li pospajao sve slike u jednu veliku prostornu sliku. I mislim da ću uspjeti!

Image Hosted by ImageShack.us

Da bi osjećaj bio vjerodostojni nagurao sam klupko konca u nos kako bi uspostavio ravnotežu glave naprijed i nazad Na taj način sam uspostavio vezu s čeonom kosti i položajem izvora svjetla, gledajući kroz nišan kurca. Dogovorio sam sa Močvarom da svakom posjetitelju koncerta pokloni par metara konca. Ta tanka nit stvara bolji ugođaj, pa je zato preporučujem. Čini mi se da je kineski svileni najbolji, ali je jako skup... Uh, sve bi dao za hangar plavog konca...

Image Hosted by ImageShack.us

Zbog svega ovoga odlučili smo napraviti malu nagradnu u kojoj ćemo upoznati naših petoro fanova. Možerte je pronaći tu negdje na Večernjakovom portalu. Pozivamo sretne pobjednike u našu garderobu na čašicu razgovora. Željeli bi da razmjenimo iskustva oko vizualija i koncerta, pa vas zato molimo da dio nastupa gledate sa koncem u nosu, a dio bez tako da možemo utvrditi što je bolje.




objavljeno: petak - 04.05.2007. - 11:46 - Raspravljaj (35) - Štampaj - #

Koncert u Jedinstvu, Belonguzije, modne linije... i snimanje spota Riječke pičke!

02.05.2007., srijeda


Ovih dana ćemo obilježiti 20 godina postojanja banda. Jedan od koncerata u tu čast biti će u Jedinstvu, velikoj dvorani pri zagrebačkoj Močvari. Čak je i Belonguzije obećao posjetiti nas i naravno sudjelovati. Obećao je pomoći nam u pripremama jednog potpuno drugačijeg programa koji obuhvaća i bogatu scenografiju.

Image Hosted by ImageShack.us

Inače on je stilista koji uvijek može dati dobar savjet vezan uz odjevanje, modu, styling; on je jednostavno guru, a djeluje kao nevidljiva vruća svjetlost koja obasjava naša lica. Biti će od velike pomoći u savjetima kako se obući, kako se ponašati... Što je prigodno za močvarski glazbeni spektakl. On često rješava i problem kada ti se uvuku gaće u guzicu na način da ti zapali dlačice pa na taj način gaćice same ispadnu. Jako je dovitljiv. Prije desetak godina na brdašcu iznad kvarta u kojem živi posadio je stablo koje širi ljubav, on je tu samo kao antena koja tu ljubav raznosi i preusmjeruje, s time da svakih mjesec dana na deblo mora pribiti svježe odrezanu kurčevu kožicu. Jako nam pomaže i nadahnjuje, on nas iscjeljuje, pa se zato osjećamo kao ljekovito ljubavno bilje. Poput antioxidansa koji čuva od potrošenog zraka. Naše okruženje je očišćeno i isijava pozitivno.

Njegova teorija je da se u svemiru sve neprestano mijenja, pa na taj način i u našem najužem okruženju. Svaki naš novi album se razlikuje od onog predhodnog i to je dar od Boga što nas je prosvjetlio i omoućuje nam da se neprestano mijenjamo, radujemo i otkrivamo u sebi ljubav koju širimo. Stvaranje je uvijek ponovno rađanje, a rođenje je uvijek novo i drugačije od prethodnog. Iz prethodnog života (razdoblja) prenosimo samo nekakvo podsvijesno iskustvo. Gledajući iz kuta društvenog momenta od prilike kao da bi se sam u sebi posro, a nisi se isro. Više puta godišnje Belonguzije zna organizirati u obližnjem klubu dane ljubavi. Svi se moraju ljubiti i jedno drugome ispunjavati želje. U svrhu ostvarenja želja, po želji jednog od čitatelja bloga najavio je da će se osobno jebati žicom u guzicu.

Nakon Zagreba, slijedi koncert u Rijeci. Vijest o velikim koncertima odjeknula je, pa sam primjetio kako sve više žena nosi modnu majicu R.P.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovih dana izišla je i nova modna linija Kurcem u Čelo, koja jako lijepo ide uz isprani jeans ili pak bijele hlače, bijele cipele, zlatna lančana naruknica... Guru se između ostaloga ponudio da u budućim postovima napiše par savjeta za predstojeću sezonu i potkrijepi ih fotografijama.

Image Hosted by ImageShack.us

Let 3 je u zadnje vrijeme puno koncertira i u jako je u dobroj formi. U Zagrebu ćemo svirati jedan duži, retrospektivni koncert, koji će obuhvatiti pjesme sa svih naših albuma i tu ćemo među prvima testirati novu dvoranu kojadjelujefenomenalno... Stvar koja me posebno veseli je to da 10.05.07. u Jedinstvu snimamo svoj prvi live spot u povijesti banda i to za pjesmu RIJEČKE PIČKE. To je naime jedan od rođendanskih poklona kojeg smo dugo čekali. Možete nam slati čestitke, a mi ćemo vas lijepo nagraditi. Najljepšu čestitku prosljedit ćemo Papi.

Rado se sjećamo posljednjeg splitskog koncerta u klubu Kocka. Svu publiku od srca pozdravljamo. Vidimo se u Zagrebu, pa u Rijeci... KURCEM U ČELO!!!


objavljeno: srijeda - 02.05.2007. - 11:00 - Raspravljaj (51) - Štampaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

BOMBARDIRANJE SRBIJE I ČAČKA
plus BONUS CD MULTIMEDIA
LIVE SA RADIJA 101, VIDEOSPOTOVI, FILMOVI, DR. MAJMUDIN ADŽABA

REIZDANJE KULTNOG ALBUMA !


109 kn

Naruči mailom


Iz povijesnog kuta gledano „Bombardiranje Srbije i Čačka" napravilo je u nešto više od godinu dana ono za što drugim albumima trebaju desetljeća ili tragedije. Postalo je prekretnica rock glazbe na području bivše Jugoslavije.
Trenutno ne postoji niti jedna druga ploča koja je izazvala toliko pozornosti publike i kritike te postala toliko prepoznatljiva na ovim prostorima kao „Bombardiranje". Štoviše, usudimo se reći da time apsolutno ulazi u red velikih, antologijskih albuma koji su svaki na svoj način obilježili tren stupanja na scenu i svoj krucijalan utjecaj na nju.

No, najvažnije od svega urezalo se u svijest javnosti toliko radikalno kao malo koji album novije hrvatske ili, ako ćete konkretnije, post jugoslavenske povijesti. Rijetko kada je glazbena kritika regirala toliko silovito i složno kao u zadnjim danima 2005. i rijetko kada se početna zbunjenost publike postepeno pretvorila u mahniti kaos i gotovo religiozno mantranje.

Danas reizdanje „Bombardiranja" apostrofira tu prekretnički status albuma jedinstveno ocjenjenog od fanova i medija kao remek djelo te, sa svim svojim dodacima, dodatno dokumentira vrijeme u kojem se kuhalo i u kojem je servirano.

IZDANJA
Jedina
105 kn
Naruči mailom
Živi kurac
109 kn
Naruči mailom
Rado ide srbin u vojnike (PIČKA)
35 kn
Naruči mailom
Peace
99 kn
Naruči mailom
Nečuveno
45 kn
Naruči mailom

MAJICE


150 kn
Naruči mailom

ČOKOLADE
Jebem te u dupe
22 kn
Naruči mailom
Jebat ću te
22 kn
Naruči mailom
Pička kao čista duša
22 kn
Naruči mailom

RAZGLEDNICE
Jebat ću te
13 kn
Naruči mailom
Jebem te u dupe
13 kn
Naruči mailom
Pička kao čista duša
13 kn
Naruči mailom
Alam Iđazi
13 kn
Naruči mailom
Bombar- diranje Srbije i Čačka
13 kn
Naruči mailom

BEDŽEVI

10 kn
Naruči mailom