Free Guestbook
My Guestbook

Vitez propuštenih prilika

utorak, 19.12.2006.

Kaos

Ovi dani se po meni nemogu zvati nikako drugačije nego kaos - na poslu je totalna gužva, jer je 12.mjesec
Paralelno sa poslom, sviram svaki dan. Jedno vrijeme mi je bio slab intenzitet svirki, o čemu sam pisao. A sad su malo pretjerale
No to je tako - na ovim prostorima ionako nema sredine, pa zašto joj onda težiti
Eto, nadam se samo da će još ovih par luđačkih dana proči, što manje taknuti moje zdravlje ( jer sam kronično umoran ) i onda par dana uživanja.
Nažalost, nakon toga sve opet ispočetka
Dobra strana ovih prelaza iz godine u godinu po meni je taj što možemo kao i firme revidirati svoje poslovanje, napraviti inventuru i krenuti svjež, otpočetka.
Naravno, treba pokriti sve minuse ili ih bar identificirati i gledati da ubuduće radimo bez njih.
Taj dio priče čeka me, ali kad malo odahnem od posla, jer sad nemam vremena za sebe
A kad nemam vremena za sebe, postajem nervozan....

- 11:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je dnevnička ispovijest jednog Viteza, koji ima nesreću što živi u doba u kojem nema niti zmajeva , niti vitezova, niti ljubavi, niti čovječnosti.
Jednostavno, priznali mi to ili ne, sve se svodi na jedno - NOVAC.
Puno novaca



Vaša ocijena bloga
1
2
3
4
5
  
Free polls from Pollhost.com





Mail za privat kontakt

vitezzg@net.hr