subota, 29.04.2006.


GLOBAL

smokin party smokin party


Ajme...!! E ljudi moji bilo mi je predobro!!!! nut nut Ma ludilo.. Cijelo vrijeme smo se zajebavale, smijale,plesale, pile... Ne trebam ništa puno pisat tome. Neda mi se sad sve to analizirati, a i dovoljno je da kažem da se stvarno ne kajem šta sam išla van i da sam se super provela, da su mi ženske (znam ih) plesale ispred očiju dok sam ja sjedila, gledala i ....UŽIVALA!! smijeh Ma zakon je bilo!!! Prva liga... thumbup thumbup
Bilo je dosta ljudi..mislim, više nego ikad kad sam do sad bila. Došla sam tamo sa svojom ekipom, a dole je još bilo dosta ljudi koje znam od prije, tako da smo se svi miksali sa svima - u plesanju!! yes


Eto, toliko o Globu!! Sad bi ja opet tamo. Baš bi htjela vratit vrijeme i vratit se dole, u onu atmosferu od sinoć.... rolleyes E, da... Imale smo i fotić. Jedva čekam da slike dobijem! Stavila bi ja koju na blog ali ipak malo to previše ljudi čita pa mislim da mi to nije baš najpametnije. lud


Eto ekipo toliko za sada od mene! Čujemo se.. Kisss!!
kiss

| 00:58 | Komentari (21) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>