LesaRneT

srijeda, 15.03.2006.

moj prvi pravi post

.....inače imam 15 godina i dolazim iz centra svijet NeDeLišća a to vam je pokraj Dunjkovca a to vam je selo pokraj Pretetinca........heh
V skolu idem v TIOŠ v prvi razred za Računalni teh. za strojarstvo......
Sve ovo kai vidite na blogu osim posta napravila mi je jedna FRENDICA....heh....

Inače bavil sam se nogomet ili se još bavim ma sam neznam cim se bavim...... navijam za DINAMO makar mi je sve jedno ko za koga navija.....tak da nemam nist protiv Hajdukovci jedino kai smrde.....hehe......

Volim: Cure, izlaske, igrati stolni tenis pre frendu/sosedu,
nogomet,TV,svojega peseka.....heh.....
Ne volim: Skolu,nepoštenje i nepravdu još kai kaj toga.....

frendi su mi: Nino,Jura,Sandi,Posedi,Bobi,Rogi,đukes,Sale,Nino,Jura,Pero.....a v skoli sam si dober s Sokačom(seronja),Blinky,Vitez,Šarki,Šavora.....itd


to je to od mene.... ;)
- 19:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>