nedjelja, 06.07.2008.

Haiku (po tradiciji sretan)

Javljam se da sem živ (ko vrabac)

Drava

Volim Dravu jer
njezin mulj smrdi kao
govno he he.
roflroflrofl

Šoderica

Šoderica ko
i Drava smrdi ko drek.
I to njezin mulj

Drava i ja

Maloprije sam
bio na Dravi, smrdio,
okupo se pa mirišem (u kadi)


P.S.

(priznajte da ste oćekivali nešto mudro)

Objavljeno u 19:30 • Komentari (0) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Opis bloga

Moja razmišljanja o životu, priroda i ekologija.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Želiš saznat jel' to ona/onaj pravi/prava klikni!!!

O meni

Imam 11 god. i zanimaju me prirodne znanosti. Volim prirodu.Volim igrati Sims-e i čitati Garfielda i enciklopedije. Svatko mora čuvati prirodu.

Sto fali mojem blogu.
Puno toga.
Muzike.
Filmića.
Smiješnih stvari.
Pisanja.
Ništa.
  
pollcode.com free polls




tickets to wicked



concert tickets BCS Bowl tickets 


Dali trebam novi blog?
Da
Ne
  
pollcode.com free polls










Copyright © Haiku svaki dan. Hosting slika: Photobucket.

Dizajn: In obscuro