utorak, 30.10.2007.

Sam

Sada sâm sam...
U biti nisam sam...
Čini mi se...
Umoran sam valjda zato...
ZAŠTO SAM TOLIKO UMORAN I DEKONCENTRIRAN?!
sam...

Objavljeno u 21:01 • Komentari (1) • Isprintaj#

ponedjeljak, 29.10.2007.

Pjesma

sretanŠUMAsretan

Najbolje se osječam u šumi:
Ondije ništa ne grumi.

Ondije sve je u skladu
Tamo ispod drva u hladu
I svatko bi tamo bio
Đačić bi tamo snio
I svakog šumskog stvora veseli miris bora

Uđi u

Š
U
M
U

(u tekstu je skrivena poruka)

Objavljeno u 19:27 • Komentari (6) • Isprintaj#

petak, 26.10.2007.

Voda



Voda i Bethoven. Prekrasne fotke.

Objavljeno u 20:01 • Komentari (0) • Isprintaj#

Kompjutersko uređivanje

Slika
Rađeno kompjuterom. Radio ja.

Objavljeno u 19:26 • Komentari (0) • Isprintaj#

srijeda, 24.10.2007.

Haikui

Ako pjesmu napišem
stajat će.
...

Iznenadit ćeš druge
najviše ako radiš sam.
...

Što si veći,
veći trag za sobom ostavljaš.
...

Trag na Mjesecu,
I da ga udari meteor,
snimka će ostati.
...

Ako si snimljen,
trag je vječan.
...

Objavljeno u 22:34 • Komentari (3) • Isprintaj#

Smajlići

prvo je:kiss
ondacrybelj
zatim:cerek mouthwash
onda ona kaže da ga ne voli:cry

Objavljeno u 21:05 • Komentari (1) • Isprintaj#

nedjelja, 21.10.2007.

Obitelj

Sin: njami
Mama i tata: kiss

par sekunda poslije

Sin: puknucu
Mama i tata:kiss

kasnije

Sin: mad
Mama i tata: kiss

još kasnije

Sin: headbang
Mama i tata: kiss

A onda

Sin: fino
Mama i tata: madmad (zar ne možemo imati romantični trenutak!!!)

Objavljeno u 19:46 • Komentari (2) • Isprintaj#

srijeda, 17.10.2007.

Moja slika

fraktal

Ovaj fraktal sam napravio sam u programu " Fractorama".Treba samo fizička formula prevedena na tehnički jezik.
Fraktal je slikovni prikaz kaosa.

Objavljeno u 21:10 • Komentari (0) • Isprintaj#

auto (koliko greška vidiš)

Bio ja. Vidim jauto. Hrču se voziti u nemu. Ai nie moj. Neimam kljuc. hoću.,ga ukrasti...

No kolko Vdiš Grški .

Objavljeno u 20:42 • Komentari (1) • Isprintaj#

ponedjeljak, 15.10.2007.

Garfield

Evo par smiješnih...





"Zašto i moja mačka nije normalnaheadbangheadbang!?"-kaže Jon

Posjeti Garfieldthumbup

Objavljeno u 15:52 • Komentari (0) • Isprintaj#

nedjelja, 14.10.2007.

Jesen

Priroda Jeseni je predivna...

Prekrasna,puna svega
Žuto-Zlatne boje lišće se krasi
Sve miriše na Lišče...

Ja sam u Šumi...

Gledam kako je lijepa
Volim miris pokisle Jesenske zemlje
i miris plodova...

Ja sam u sebi...

Razmišljam...

ovo je moja pjesma

Objavljeno u 11:32 • Komentari (7) • Isprintaj#

Voli prirodu

Evo par slika prekrasne prirode:



Slike su predivne. Uglavnom zalasci sunca i pašnjaci Rusije.

Objavljeno u 11:21 • Komentari (1) • Isprintaj#

subota, 13.10.2007.

Antimaterija i materija

Da li postoj antimaterija i gdje je? Mislim da antimaterija postoji. Antimaterija postoji u atomskom "odrazu" tvari.
Kako znamo da antimaterija postoji? Po minus brojevima. Ako je materija "1" antimaterija je " -1".



U centru crne rupe se sve pretvara u antimateriju. Gravitacija ima veze s tim. Gravitacija u centru crne rupe je toliko jaka da pretvori materiju u antimateriju.

Objavljeno u 21:48 • Komentari (9) • Isprintaj#

Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Moja razmišljanja o životu, priroda i ekologija.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Želiš saznat jel' to ona/onaj pravi/prava klikni!!!

O meni

Imam 11 god. i zanimaju me prirodne znanosti. Volim prirodu.Volim igrati Sims-e i čitati Garfielda i enciklopedije. Svatko mora čuvati prirodu.

Sto fali mojem blogu.
Puno toga.
Muzike.
Filmića.
Smiješnih stvari.
Pisanja.
Ništa.
  
pollcode.com free polls




tickets to wicked



concert tickets BCS Bowl tickets 


Dali trebam novi blog?
Da
Ne
  
pollcode.com free polls










Copyright © Haiku svaki dan. Hosting slika: Photobucket.

Dizajn: In obscuro