Boys are my candy...that*s how i am...love me,or hate me...thats your problem...

09.06.2006., petak

Svega po malo...

Kao prvo,oprostite...to se odnosi na čitatelje
mog bloga,jer se nisam pojavljivala već neko
vrijeme na netu,i nemojte mi zamjeriti....Kako
li sam samo bezobrazna :) Nisam se udostojila
poslati vam barem mali postić na svoj ročkas...

7.6. bilo mi je super!!!(moj ročkas),i stvarno mi
je bio sretan dan!Nismo imali povijest,pustili su nas
skoro puna 2 školska sata doma i poslije...neću pisati,
nije baš za javnost :)
Jedino što mogu reći da me je jako razveselilo,jest
doček u školi :o) došlo mi je da isputim suzu...skoro
cijeli razred mi je čestitao ročkas....buhu...
Od frendice(Ardite) sam dobila prekrasne naušnice!
Nisam sigurna jesu li od srebra ili bijelog zlata,ali nije
ni bitno,očekivala sam nešto malo,možda eventualno
nekog plišanog medeka,i dezić,ali ovo...ajme...od svoje
best frendice(Dijane)dobila sam plišanog peseka(privjesak
za mob),sat,prsten,ogrlicu od sušene gline(prekrasna je)
i malu figuricu zečeka :o)

Jučer,8.6. navečer je na Bundeku održan koncert koji je bio
pračen glazbom prljavaca!!!!!!!UUUUUUU!!!!Bila je ludnica!!
Osim što sam dobila s nogama po glavi(ništa strašno,nije bilo
namjerno),osim što sam skoro dobila s bocom vina po glavi,
osim toga što me danas boli svaka koščica i mišić u tijelu,što
mi je ujutro glava htjela exxxxxxxplodirati i što mi je šumilo u
ušima i što sam izglubila mali sloj glasa,bilo mi je superiška!!!
Skakala sam,vrištala,pjevala...u ritmu muzike za ples!!!!Tak...
Bila sam tamo od pola 9 do ponoći!!!!!!!!!!!!!!!UUUUUUUUUU!!

hvala....to bi bilo sve...za sada... PUSA svima!!!!!!!!! :oP
- 20:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

MOJ MAIL: dama-girl@net.hr

Blog posvećen malim sitnicama..






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovaj anđeo ima čast biti glavna ikona mog bloga...
On predstavlja sve što jedan dečko po izgledu mora imati!
Ok,ali uvijek dobijemo potpuno suprotno od
onoga što želimo,i opet nam je super :)

Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts












Hehe...moja frendica i ja(ovoga ljeta-na moru)-
pedikiramo si nokte...eto,čuda se mogu napraviti
od onih umjetnih noktiju koje kupite kod kineza
za 8 kuna !!!! :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj macan....grrrrr....da ga samo čujete kako prede....jao!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ljepotan....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Znate onu pjesmu od Jaquesa....ja živim za to....e pa ja definitivno živim za njega....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace Layouts


blog layouts


MySpace Layouts


MySpace Layouts


Myspace layouts


moj mail....dama-girl@net.hr


Free Hit Counter

ruže se definitivno moj zaštitni znak...
Myspace layouts


PODACI:
ime:Mateja
volim:dobre motore,aute,
DEČKE,svoju family,prijatelje,
izlaziti van,družiti se,čitati,
pjevati i plesati,sladoled...
MySpace Layouts

vino...MySpace Layouts

ne volim:umišljene,bahate,
prepotentne ljude,razgoličane
curice,neke dobrice...bljak!
hobiji:pišem pjesme,plešem,
idem u teretanu,
ali najdraži hobi mi je traženje
dečkiju
...mrzim
pedofile-na lomaču s njima!,
rasiste,nacionaliste...
images


blog Layouts


Volim slušati:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Neš malo o meni...

ONO KAJ NE MOŽETE NE ZNATI
O MENI JEST ČINJENICA DA
OBOŽAVAM DEČKE I DA JE TO
KOD MENE NEPOPRAVLJIVO :P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-rođena sam u Zg-u,7.6.91.
-imam mlađu sestru(10) i
polusestru(18)
-idem u srednju Medicinsku,
a,ukoliko(nadam se) uspijem
završiti srednju idem na faks
ili višu za fiziotarapeuta
-mnogi ljudi misle,koji me ne
poznaju dobro da sam
bedasta,pa se zajebu
-uglavnom sam jako druželjubiva
i osječajna osoba
-volim duhovite,otvorene i
društvene osobe...
-nisam religiozna osoba,ali
poštujem tuđu vjeru,sve dok se
mene ne prisiljava na to
AAAAAAAAAAAaaaaaaaa!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Myspace layouts


Myspace layouts


MySpace Layouts

Obožavateljica životinja