Leptiri za Leptire

03.10.2009., subota

Galerija iz snova


Razveselio nas je prvi pristigli rad na temu djece leptira. Pjesnikinja Sanja Kozlica (i bivša blogerica) koja iza sebe ima dvije objavljene zbirke "Nebeska ptica" (2000. g., pjesme), te "Ljubav" (2001. g., pjesme i jedna pripovijetka), napisala je i pjesmu našim leptirima. Nažalost, zbog ograničenih opcija na blogu, ne mogu stihove poredati po sredini kako je to ona učinila, pa se izgubila forma. No, bitno je da su riječi tu i nadam se da nam Sanja neće zamjeriti...

Djeca leptiri

Ne želim da te bolim,
zato te ne grlim snažno,
zato te samo volim.
U tvoje oči toplinu neka Sunce toči
i dodir nježan i utješan, po noći, kada sklopiš oči.
Na tvoje obraze spuštam samo poljupce
Mekše od trave i mahovine
i prstima ti kosu milujem do utjehe.

Trčala bih s tobom, plesala, letjela da smijem,
milo moje biće,
ali ti si od oblaka, iz čudesne Božje priče.
Tvoju nježnost samo anđeli krilima mogu dotaći.
Na tvoja ramena, samo leptiri mogu sletjeti.
Ja ti samo osmijeh i srce mogu darovati.
Najnježnije moje.


Hvala Sanji od srca!

Posjetila sam galeriju u Gajevoj 25 i ponovno se oduševila... Evo i malo fotografija radi dojma prostora - jedva čekam da na zidovima vidim bugenvilijine šarene leptire. A posebno me razveselilo kada mi je gđa. Badrov rekla da staklene vitrine nisu problem, pa će tako posjetitelji moći uživo vidjeti i kupiti amorfijin nakit.

galerija1/

galerija2/

galerija3/

galerija4/

Brojevi mi se vrte u glavi - 500 pozivnica, 100 plakata, CD-i, 100 pitanja i dilema..., a samo mjesec dana za konkretne pripreme jer se već krajem studenog šalju pozivnice.





| 23:37 | Komentari (3) | Isprintaj | # |



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Humanitarni blog
Image Hosted by ImageShack.us

Odlučili smo dati svoj doprinos "djeci leptirima" najbolje što znamo - našim srcima

Prodajna humanitarna izložba "Leptiri za leptire"
Autorica: Ariana M. Miljević & gosti
Cro Art Photo Klub, Zagreb, Gajeva 25
2.12. - 14.12. 2009.

S veseljem očekujemo Vaš dolazak!

Šaljite nam svoje tekstove, priče, fotografije i druge radove inspirirane djecom leptirima koje ćemo rado objaviti na adresu izlozbaleptiri@gmail.com

Linkovi



Copyright © Leptiri za Leptire