Linkovi:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Iskon.hr
deviantART.com

Ljubimci:
My love
Nitty
Baybich
Damjaan
Plava mala
Aragorn
Marko
Zvjezdica
Medo
Sparky
Anđeo

My e-mail:
sweet_butterfly@net.hr

My ICQ:
239-181-681

Sitnice koje život znače...
Moji kućni ljubimci.... vesele me i kad sam najtužnija...
Moje naočale... nemogu bez njih... spas u zadnji čas...
Knjige... mitska bića... bajke... hmmmm.... obožavam...
Glazba... ne volim tišinu...
Kino... filmovi...
Krpice... cipelice... kao i kod svih žena...
Fotoaparat... klik...klik...
Kompjuter... mobitel... uffff moja veza sa svijetom...
Ogromni crveni kofer na kotačiće za putovanje... neizostavna stvar u mom životu...
Iiii za kraj tri točkice (...) - nemogu si pomoći obožavam ih... ;)



Pronađeno na dnu kutije sa sjećanjima:

Ljubiti jedan sat je osobina životinje,
Ljubiti jedan dan je osobina čovjeka,
Ljubiti cijeli život osobina je anđela,
A voljeti cijelog života samo jedno biće,
to je osobina bogova...

Tvoj mali...
13.01.2001.

Butterfly Effect

petak, 07.04.2006.

Bubana sam...

Da... bolesna sam... od prošlog četvrtka... nemam baš puno snage za pisati... evo samo da vam se javim i da velim da imam gnojnu anginu grla i upalu sinusa i da sam već jako jako ljuta na temperaturu koja mi se tek danas stabilizirala i pala... i ljuta sam na one streptokoke u grlu koji su se tamo nastanili... hmmm... jedva čekam da mi sve ovo prođe jer se stvarno ne osjećam najbolje... naprotiv grozno... najgora bolest koju sam ikad imala u životu... vjerujte mi... toliko popratnih nuspojava... od liječenja da je to strašno... buuuuuu.....

- 19:56 - Leave your trail (3) - Print - #

MOJ SVIJET...     
Darujem vam...
Dio sebe...
Dio svog srca...
Dio svoje mašte...
Dio svog dragocijenog svijeta...
Želim vam da se u njemu osjećate ugodno... sretno.... voljeno...
< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...
Moje ime je Butterfly...
Djevojka od 23 godine.... koja živi užurbanim životom...
Voli maštati... putovati... sanjati.. fotkati...
Voli životinje... voli konje... obožava mačke i leptire...
Voli živjeti u nekom svom svijetu koji je štiti od krute
stvarnosti koja ukazuje da svijet ne treba gledati samo kroz
ružičaste naočale i da ljudi nisu uvijek tako dobri kako se u prvi
tren čine...
Uči polako na svojim i tuđim greškama...
Ljuti se na glad, neizliječive bolesti, ratove u svijetu....
Ljuti se na sebične, snobovske ljude koji misle samo na sebe...
Ljute je predrasude... neiskrenosti... laži... dvoličnosti...
Pokušava dezuvjetno voljeti... i biti voljena...
Hmmmm....ma da ne duljim s vremenom ćete ju upoznati...