you turned my world upside down
maybe its love
27.05.2009.!

- Ništa posebno. Ništa pametno. Dosada. -

Isuse, ovo je stvarno gotovo. Ja ne mogu vjerovati. Još pišljiva 2 tjedna. Koja katastrofa. Sad tek vidim koliko ce mi sve ovo falit. Stanje je tako – tako. Svi međusobno imaju neke toplo – hladne odnose. Meni je dost' žao što su neke stvari ovako završile, a nisu morale. Uvijek sam mislila da ću otić iz ove škole i da ću sa svima ostat u dobrim odnosima. Iskreno, malo sam razočarana. No dobro, šta sad. Sadašnji i ovi nadolazeći dani su užas živi. Svi se tjednima spremaju za dan kad ćemo sjedit i plakat -.-'
Ne znam što reć. Neda mi se ništa. Svašta želim, a ni sama ne znam objasnit šta. Pa nije važno, neće se ostvariti. Sad pričam gluposti. Ošla.

P.S. - Osjećam se dobro. [Lapa, općenito ;) ]
To je dobro.

00:35 - Komentiraj ( 4 ) Print - On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kreativni nered.

Samo mali kutak mog zivota.

free hit counter
[brojim od 7.5.20o8.]



me,life & friends

djetešce.

~volim
Prije svega svoje prijatelje :)
obitelj.
zaljubljenost *.*
i svoju sreću malu.
bombončiće i žvakaće.
zivcirat ljude.
more.
spavati.
malu malu djecu.
sunce.
lijepu kosu.
lijepe nokte.
:)

Ljudi ovdje vrijedni spomena.
Još se zovu prijatelji.
Po redu ili ne.
Štogod.

Ema
Ana
Tamara
Klarisa
Baus
Marijana
Nancy
Ines
Zoran
Lapa
Marko
Matovac
Barišić



my world.

Now I will tell you what I've done for you..
50 thousand tears I've cried

x X x

Pogledaj u moje oči..
Pogledaj duboko u njih..
Jel vidiš svoju sliku?
Ili vidiš nesreću?
Veliku nesreću...
Krv na rukama,
srce pod tvojim nogama...
Reci koliko još?
Koliko ovo srce može pretrpiti?
Koliko suza može pasti?
Jesi li ikad pomislio da ću se
jednom slomiti?
Da je ova duša kao upaljena svijeća..
A molila sam te da ne pušeš prejako..
Upozorila te..
Jer ugasit će se...
Kad sam toliko patnje zaslužila?
Jesam li bila dovoljno kažnjena?
Ili premalo?
Ima li tvoja arogancija granica?
Ima li tvoj ruka u zraku granicu?
A što kad je jednom spustiš..?
Kad zaboli..?
Kad se sruši sav moj svijet?
Jer sam te voljela i bila
spremna da ljubav boli...
Ali ne moje tijelo pod tvojim rukama..
Rekao si da nikad nebi..
Nisam ti vjerovala..
Jer ne krene ruka sama..
Niti se sama ne zaustavlja...

x X x

ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Napisati, na primjer: ''Noć je puna zvijezda,
trepere modre zvijezde u daljini.''
Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.
Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a katkad - i ona je mene voljela.
U noćima, kao ova, držao sam je u svom naručju.
Ljubio sam je toliko puta pod beskrajnim nebom.
Voljela me je, a katkada sam i ja nju volio.
A kako i ne bih ljubio njene velike nepomične oči.
Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Misliti da je nema. Osjetiti da sam je izgubio.
Čuti beskrajnu noć, bez nje još beskrajniju.
A stih pada na dušu kao rosa na livadu.
Nije važno što je moja ljubav nije mogla zadržati.
Noć je zvjezdovita i ona je uz mene.
I to je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Moja je duša nespokojna što ju je izgubila.
Moj pogled je traži, kao da je želi približiti.
Moje srce je traži, a ona nije uz mene.
Ista noć odijeva bjelinom ista stabla.
Mi sami, oni od nekada, nismo više isti.
Više je ne volim, zaista, a koliko sam je volio.
Moj glas je iskao vjetar da joj dodirne uho.
Drugome. Pripast će drugome. Kao nekad mojim poljupcima.
Njen glas, njeno sjajno tijelo, njene beskrajne oči.
Više je ne volim, zaista, a možda je ipak volim.
Tako je kratka ljubav, a tako beskrajan je zaborav.
Jer sam je u noćima, kao ova, držao u svom naručju.
Moja je duša nespokojna što ju je izgubila.
Makar ovo bila posljednja bol koju mi ona zadaje,
a ovi stihovi posljednji koje za nju pišem.

x X x

I can hear my heart breaking
As I open the door
I can feel the tears
On my face burn like fire
As I look in your eyes
And I know
I'm still in love with…

Everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you

I can feel my life ending
As a whisper goodbye
And I know
I'm still in love with…

Everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you

I can’t believe I still need you
I can’t believe I still want you
I can’t believe life means
Nothing without you
Baby I'm still in love with…

Everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you

I’m in love with…

Everything you are

xXx

Ne mogu ti mili obećati da
ću živjeti vječno ali...
mogu ti obećati da ću te
voljeti u momentima za koje
ne možeš
ni zamisliti da će doći,
čvrsto te u naručju držati
onda kad ti strah stopala zakuje
i tuga težak teret na ramena stavi.
Bit ću uz tebe i onda kad ti
nemir srce obuzme,
tajna slutnja i zrno sumnje
kad u tebi korijen puste
ja ću biti zadnji čovjek na ovom
svijetu na koga ćeš se moći osloniti,
posljednja dva oka uz koje ćeš
se sigurna buditi.
Ne mogu ti mili obećati da ćemo
svaki dan sretni biti ali...
mogu ti obećati da bez mojih stopala
nikad nećeš zaspati,
ni jedno jutro sama na postelji
nećeš dočekati,
bez mog nježnog šapata u
san nećeš otploviti,
nikad više sam na kiši stajati.
Nemoj se na mene ljutiti onda
kad mi ponos srce obuzme,
kad sila taštine niz moj jezik
kao nabujala rijeka teške riječi donese,
kad ne shvaćam zašto si
tužan i zbog čega plačeš,
kad mi razum zataji a srce se
bez razloga u mjestu kao ringišpil okreće.
Ne mogu ti mili obećati da ću sutra jutro dočekati...
ali mogu ti obećati da
sve dok ove oči sunce jutrom vide,
sve dok u ovim grudima
ima bar malo snage
da se stegnu onda kad
ih dlanom pomiluješ,
sve dok ove usne mogu
tvoje ime nositi,
i sve dok u moje
drhtave prste može stati
i jedan mali pramen tvoje kose,
ja disat ću zbog tebe i
voljet ću te onako kako te sad volim...
puno više nego samu sebe..

xXx

možda Bog želi da sretnemo
nekoliko pogrešnih ljudi prije nego
što sretnemo pravu osobu,
tako da kada ju napokon
sretnemo budemo svjesni koliko
moramo biti sretni I
zahvalni na tom daru.
Istina je da neznamo
što imamo dok to ne izgubimo,
ali je istina da neznamo
što nam nedostaje dok to ne nađemo.
Potrebna je samo minuta
da vam se netko svidi,
sat da se zaljubite,
dan da nekog zavolite
ali potreban je cijeli život
da nekog zaboravite.
Ljubav započinje osmijehom,
raste poljupcem,
a završava suzom.
Dati nekome ljubav
ne znači da će I on voljeti vas.
Samo budite zahvalni
što vas čuva u srcu.
Ne idite za izgledom- može zavarati.
Ne idite za bogatstvom- može pokvariti.
Idite za onim tko vas čini radosnim
jer potreban je samo jedan
osmijeh da vam uljepša dan.
Imate dovoljno sreće da budete nježni,
dovoljno tuge da budete suosjećajni,
dovoljno srca da volite I
dovoljno nade da budete sretni.
Sreća postoji za one koji su povrijeđeni,
one koji traže I one koji se trude
jer samo oni znaju cijeniti
ljude koji dotaknu njihov život.
Svaka budućnost
temelji se na prošlosti.
Ne možete uspjeti u životu
ako ne zaboravite
I ne oprostite slomljeno srce.
Sanjajte što želite sanjati,
budite gdje želite biti,
napravite što želite napraviti
jer samo je jedan život I
samo je jedna prilika za njega.
Zato iskoristite ju najbolje
kako znate jer nema
nikoga umjesto vas.
Vi ste jedni I jedini

xXx













NEUMISLJENE NANCYNE IZJAVE xD
ne primajte to previse k srcu ^^

-Ja0o kak sam prekrasna
-j0j sama se sebi divim kak sam se nasminkala
-jelda da sam ja 754364198 puta ljepsa od nje?!?!jelda da jesam!
-ja:kak je dobra boja
nancy:pa znam,to je zato sto je na meni
-zasto svi misle da sam ja umisljena??nisam!
ja sam jednostavno savrsena
-dolazi prema meni i kaze:
jelda da sam ti bas krasna?
pa znam.hahahah
-ja obozavam sebe, svoj nick,
svoje bannere ..
ja sam tako popularna
na internetu
-nisam rekla sebe,
neg sam rekla sebe
na msnu, dobro obozavam ja i
sebe, al mislim ono ..
-kak sam se zaljubila u
svoju novu frizuru..
to je nes strasno
-kakvi su to Hespo madraci?
imas ga u krevetu.
pa kakvi su?
anatomski.
aaa zato sam ja tak krasna.


-Zahvaljujem se
Petri na pomoci u
prikupljanju izjava tako
~popularne Nancy~



credits
designer 1 2 3
prilagodba : duckdz .