pop distorzije

05.12.2004., nedjelja

kako pamtite svoje vrijeme prije jeseni? kako se proveli posljednje dane u svom rodnom gradu?

bilo je to vrijeme sexa, alkohol u neobvezno vrijeme, kreativnih egzibicija i konstantno nove glazbe. moji prijatelji i ja smo rado trazili nove birceve u koje bi isli pricati o umjetnosti, pozudi, strasti, kreativni i inspirativni trenuci kakve do tad rekao bih nisam imao.
barem ne na taj nacin. ljetni i opusteni.

a sex, kazete?

da, iznimno cesto. vodjenje ljubavi je nesto cega se nikad ne izdovoljim. moj ljubavnik, moj obljubljeni i preljubljeni ljubavnik se nismo skidali jedan s drugog. mozda ponajvise jer nismo imali mnogo za pricati, ali ipak je to bila ta neka kemija bezbriznog ljeta provedenog u provincijskom gradicu.

a kakav vam je sad zivot?

sad je svakako uzeo novi smjer. sad se izrazitije bavim temeljitijim predmetima, kolegijma zar ne? ne obvezno koji me direktno zanimaju ali svakako mi otvaraju nove vidike. bavim se svakodnevnom dramom. ustajanje ujutro, pravilna prehrana, organiziranje vremena. sve je to drama.
uzivam u njoj, volim je, i ispunjava me na razne nacine, zaista od srece do tuge. volim svoj novi zivot, volim nove ideje, nove planove putovanja ili trosenja novaca, nova pića, nove price novih ljudi.

znaci ne osjecate nostalgiju za ljetom?

samo nedjeljom.

a svojim bivsim ljubavnikom?

samo dok spavam.

imate li novog ljubavnika?

vjerojatno, da, ali potpuno drukcijeg od proslog. to je sad potpuno nov izazov pa mi je zato uopce i tesko dovoditi njih dvojicu u usporedbu.

sto biste dodali za kraj?

volite svog umjetnika.

hvala

hvala vama
- 17:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>