{...sve ti najbolje želim, da se raduješ i voliš, i kao što tebe ja volim - da te ona voli...}

{...ti sada imas nju
ja nemam kome...}


...nema me...

Riječi nikako da izađu iz mene.
Nikako da napišem, sastavim išta smisleno.

Dogodilo se toliko toga.
Uputio si toliko pogleda.
Izgovorio toliko riječi.

Prolaze dani...
Tjedni...
Mjeseci...

Prošla je jesen...i zima će proći...
I 21.12. je prošao.
I značio je...koliko je samo značio...

I tako prolazi sve...
I proći će i ovih 3 mjeseca....

Zadnja 3 mjeseca.

I biti će...Ne.
Ne želim znati kako će biti.
Ne želim znati koliko me boli čeka, kao da ovo nije dovoljno...
Ne želim razmišljati o tome.

Bit će to...naš kraj...





I ne pišem više, jer riječi su suvišne...
Tako isprazne i nepotrebne...



...i u crnini mog malenog paralelnog svijeta...
Ti si Svjetlo.
Ti si Boja.
Ti si...Sve.



{...znam, nisi sam
i ne bih da ti smetam ove noci
s njom si, zar ne
a ja cu svojim putem poci...}





I u ime svega, molim Te...budi sretan s njom...





{...sta mogu kad mi srce
nije stena,
ovo je ono pravo,
dalje nema...}

20.02.2008. u 23:52
° 0 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

{Nedostižnom}

Za njega, s nadom da ce jednom saznati.
Volim te.
xxx


{bijelo-tekstovi pjesama}
{ružičasto-moje riječi}

...voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam...

...voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas...

{Linkovi}

DJ Lepi
×××××
Luna
Seka Rich Bitch
Stoja

{Poruči pesmu sa imenom mojim}

Image hosting



layout for myspace



blog layouts



image hosting for myspace



layout for myspace



Image hosting



Image hosting



myspace layout

{U mojoj sobi noćas svjetlo gori, jedna djevojka kraj prozora stoji, gleda svjetlo daleko u noći i čeka nekog koji nikad neće doći...}



{savršena pjesma za tebe}

Nikotin.mp3