{secas li se lepi grome moj?}

Sjecas li se 30.9.?
Sjecas li se kako si mu legao u krilo i gledao me onim prodornim pogledom?
Sjecas li se kako smo se istim glupostima smijali?
Sjecas li se kako si mi se nasmijao dok si prolazio prstima kroz tu savrsenu kosu?
Sjecas li se kako si nebrojeno puta pustio istu pjesmu?
Sjecas li se kako sam ju danima kasnije pjevala, po prvi puta nesto drugo?

Sjecas li se...?

Sjecas li se 19.11.?
Sjecas li se kako si me molio da sjednem na tvoje mjesto?
Sjecas li se kako si se zacudio da ti znam ime?
Sjecas li se kako sam te zvala na Seku?
Sjecas li se kako si podizao taj nesretni selotejp koji bi ti stalno padao?
Sjecas li se kako si ga trazio mobitel da pustis onu nasu pjesmu?
Sjecas li se kako sam se ogrnula tvojom jaknom?
Sjecas li se kako sam upijala svaku tvoju rijec?
Sjecas li se kako si mi dao cigaretu i slucajno me okrznuo rukom?

Sjecas li se...?

Sjecas li se 21.12.?
Sjecas li se kako si trcao prema meni?
Sjecas li se kako si me zagrlio?
Sjecas li se kako si mi objasnjavao da mu je rođendan?
Sjecas li se kako si mi se nasmijao iz 17ice?

Sjecas li se...?

Sjecas li se 22.12.?
Sjecas li se mog pogleda tada?
Sjecas li se kako smo zajedno pjevali?
Sjecas li se kako smo se zajedno smijali?
Sjecas li se kako smo zajedno vukli dim za dimom?
Sjecas li se kako si rekao da si imao isti upaljac?
Sjecas li se kako si bio pored mene cijelo jutro?
Sjecas li se kako su nam se pogledi susretali?

Sjecas li se...?

A sjecas li se kada si mi obecao pice?
Sjecas li se kada si me presretao na hodniku?
Sjecas li se razgovora vani pod povijesti?
Sjecas li se kako si me nebrojeno puta molio i volio samo za tu jednu cigaretu?

A sjecas li se kako si mi odvratno spustio kada sam htjela jos samo tren s tobom?
Sjecas li se kako nisam dovoljno dobra za tebe?

Sjecas li se...?




{Stani malo sreco
da ti pogledam u dlan
da te malo lazem
da bi te za ruku drzala}



{Svasta bih uradila
samo da bih probala ta usta medena
i bila tvoja curica...}



A sjecas li se da te jos uvijek beskrajno volim...?

18.04.2007. u 18:00
° 1 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

{Nedostižnom}

Za njega, s nadom da ce jednom saznati.
Volim te.
xxx


{bijelo-tekstovi pjesama}
{ružičasto-moje riječi}

...voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam...

...voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas...

{Linkovi}

DJ Lepi
×××××
Luna
Seka Rich Bitch
Stoja

{Poruči pesmu sa imenom mojim}

Image hosting



layout for myspace



blog layouts



image hosting for myspace



layout for myspace



Image hosting



Image hosting



myspace layout

{U mojoj sobi noćas svjetlo gori, jedna djevojka kraj prozora stoji, gleda svjetlo daleko u noći i čeka nekog koji nikad neće doći...}



{savršena pjesma za tebe}

Nikotin.mp3