{ti si mi sve, i ljubav i bol}

On je tražio za nju tvoju cigaretu.

Dlanovi mi se znoje, srce ubrzano lupa, a glas mi zastaje u grlu...
To nije ljubav, to je zaljubljenost.

Nemogu skinuti pogled s Njega...
To nije ljubav, to je požuda.

Ponosna sam a njega i voljela bi da ga mogu svima pokazati kao mog...
To nije ljubav, to je sreća.

Želim ga jer želim da je pored mene...
To nije ljubav, to je usamljenost.

Želim da me grli i da mi primi ruku...
To nije ljubav, to je nesigurnost.

Srce mi je ludo i cijela se tresem pored njega...
To nije ljubav, to je strast.

Opraštam mu sve jer mi je stalo do njega...
To nije ljubav, to je prijateljstvo.

Odrekla bi se najdražih mi stvari za njega...
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Ali...

Srce me boli i sve se u meni lomi kada je on tužan...
E to je ljubav.

Sviđaju mi se drugi, ali volim samo njega...
To je ljubav.

Prihvaćam i volim njegove mane jer su i one dio njega...
To je ljubav.

Ostajem kraj njega zbog te neshvatljive mješavine boli, sreće i uživanja...
To je ljubav.

Dala bi život za njega...
Da...To je ljubav.



{gubim se u tvojim očima}

03.04.2007. u 15:08
° 7 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

{Nedostižnom}

Za njega, s nadom da ce jednom saznati.
Volim te.
xxx


{bijelo-tekstovi pjesama}
{ružičasto-moje riječi}

...voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam...

...voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas...

{Linkovi}

DJ Lepi
×××××
Luna
Seka Rich Bitch
Stoja

{Poruči pesmu sa imenom mojim}

Image hosting



layout for myspace



blog layouts



image hosting for myspace



layout for myspace



Image hosting



Image hosting



myspace layout

{U mojoj sobi noćas svjetlo gori, jedna djevojka kraj prozora stoji, gleda svjetlo daleko u noći i čeka nekog koji nikad neće doći...}



{savršena pjesma za tebe}

Nikotin.mp3