FABIO THE FABULOUS


Image Hosted by ImageShack.us

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Maksima, by. Brutko
Rad ubija i treba ga izbjegavati u maksimalnoj mjeri radi vlastitoga zdravlja. To je savjet koji nije dokazan niti jednom studijom, ali je toliko logičan i iskren da jednostavno mora biti istinit. Ja sam apsolutno siguran da učestalim bolovanjima i produženim pauzama na poslu, rizik za srčani/moždani udar ili dijabetes drasticno pada. Samim ostajanjem kod kuće, sjedenjem u fotelji i konstantnim pljuganjem smanjuje se rizik od pada, traume i udara groma koji može biti fatalan. Da ne spominjem mogućnost pljačke na ulici i posljedičnog PTSP-a.
Pogledajmo samo recimo Japan kao primjer ljudi koji rade jako puno. Kakvi bezlični likovi i moroni. Zaista, tko bi od nas želio biti Japanac. Pitajte se! Ja bi recimo radije bio Srbin ili Šiptar nego neko obično japansko smeće.
Zato nemojte raditi, a ako bas morate, radite malo i ofrlje. Mislite na svoje zdravlje i sreću.
Družite se, igrajte nogomet, idite na more i pljugajte. Volite jedni druge, kupujte rizle i naravno, slušajte Let3.

Opis bloga
Image Hosted by ImageShack.us

Ćao, ja sam Fabio. Dobrodošli na moj blog.

Dr. Sakoman: Zabranite mu blog ako Boga znate!! Ne trebamo nove ovisnike!

Ana Lovrin, Ministrica Pravosuđa: Za čitanje samo jednog posta kazne od 3 do 15 godina. Nekima će možda biti čudna ovakva drakonska sankcija, ali...ja ne znam razliku između jointa, ecstasyja ili Fabiovog posta što ne znači da sam konzervativna. Dapače, mislim da sam napredna jer mladež želim odvratiti od pakla ovisnosti do koje je može dovesti i samo jedan post.


11.07.2007., srijeda

peace



it's gonna be ourajt...everything is gonna be ourajt
sometimes i dream about wild wild world..tonight i watch through my window and i'm dancing around
tonight i say one day
one day my dreams will be reality...

- 01:19 - Image Hosted by ImageShack.us (3) - Image Hosted by ImageShack.us - #