OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! pa di ste vi... - lepe_curke - Blog.hr

srijeda, 16.04.2008.

pa di ste vi...

Ey ljudi jao kako je danas bilo dosadno u školi bože sačuvaj..ma grozno onda sam završila školu u 12i5 pa je došao moj frend svetec pa smo bili malo iza škole ja mauricio,svetec,roman,dona i neka njena frendica..pa smo se amlo klošarili pa opet gore kod škole pa je došla moja ljubav..i malo smo ćaskali i zezali se i tak..ma zajebancija i ja otišla doma i tak uobičajeno se klošarmo moram pozdravit svoju mihu kojoj je jučer bio roćkas a meni je u petak imendan jedva čekam uff i tak sve vas pozdravljam i volim vas puno..fabek vojim te bebać moj pusa velika...ljudi uživajte i komajte nam puno...puffa cao..

- 16:59 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr