OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! hey ljudi.... - lepe_curke - Blog.hr

utorak, 11.03.2008.

hey ljudi....

ey ljudi kaj ima novog kod vas ja sam se oporavila bila sam u školi tako je glupo bilo da jednostavno užas nije mi bilo moje cele i tammy pa mi je bilo užasno dosadno al kaj se može al danas su došle i bilo je super sam kaj sam se ja svađala sa maxom jel mi je dignuo živac pa sam ga morala malo izšorat al jebiga mora i to neko jelda..Ovim putem pozdravljam mariju gavranović i ona se danas razbila u školi baš mi je žao.pozdravljam nely,batu itd...sve vas pozdravljam i vidimo se za kojih par dana jel marija isto mora napisat post ako nije do sad onda će morat ovih dana jel ja uvijek pišem tak da mi se i više neda pisat ona je samo jedan napisala a to je bilo jadno neki post ono marija sad si doma molim te napiši više taj post.ajd idem ljudi uživajte vidimo se caos.

- 19:56 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr