OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! uuuuu pa evo mene opet... - lepe_curke - Blog.hr

srijeda, 20.02.2008.

uuuuu pa evo mene opet...

Kako mi je danas jebeno bilo u školi ni neznate kaj smo radili al bilo je pre jebeno na povijesti i hrvatskom lom eeee tako se dugo nisam dobro nasmijala kao danas baš je super bilo a kak ste vi nisam dugo bila na blogu ali evo me i tak malo sam došla da vas zabavim i da nam ostavite koji komentar ok i to a jučer koji lom u zgradama ja,kika,tea biruš,nika,šušak,kremer,dorja i rimac... igrali smo odbojku lom...majke mi ludost pa sam se zezala sa dečkima i tak uglavnom bilo je sve u svemu dobro i tak ljudi komajte nam volim vas sve pusekkkk.vidimo se sutra i komajte nam ciaos...mare pozz.

- 14:21 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr