OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! e micica cicica znaš šta.. - lepe_curke - Blog.hr

subota, 02.02.2008.

e micica cicica znaš šta..

Ajd još jednom neš napiši na našem blogu da sereš po meni i mare nije tebi dobro bolje ti je ne mješaj se u naš život gledaj svoj ak nećeš onda seri po nekom drugom...Ej ljudi kaj ima kod vas kak ste mi kika i nely pozzz i ostale curke pozz i dečki...joj kak mi je dosadno užas neda mi se niš e daj komajte nam curke ok idem ja sad a marija sutra mora napisat post jel je rekla da će napisat a nije mare pusekk ciao uživajte kissi kissi...mare i lepa.

- 20:27 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr