OSMAŠI ĆE NEDOSTAJATI!!!!! ey ljudi - lepe_curke - Blog.hr

nedjelja, 27.01.2008.

ey ljudi

Danas pišemo o ljubavi i tak kaj vi mislite.. ja mislim da bi najbolje bilo da ja vama napišem nekoliko ljubavnih pjesama pa ćemo na drugu temu..evo ja mislim da bi sad svima dobro došlo nekoliko pjesama pa ćemo kasnije na druge stvari ok.Živjeti među tisućama osoba,a misliti samo na jednu znači vojeti je ....!!!!!!!
Nije ljubav samo kada su skupa dvoje.Ni onda kada kada se usne spoje,Ljubav je težina srca koja boli zato uvijek ostani vjeran onom tko te voli!!!eto ajmo mi na neku temu ja bi pisala o svemu i svačemu al ajmo mi o šori onaj dan
kod škole ja mislim da su ubile teu tako su je izudarale da se odma pobrala doma a vi imate komentare na to sam nas komajte i pišite a ja sad idem pozdravljam vas pozzzz.kissi,kissi!!! aida....

- 10:04 -

Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

sve i svašta...........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr