LEPAAAAAAA SAM DO YAYAAAA :)

subota, 01.07.2006.

NEKOLIKO SPOTOVA....

MENI JE OVA PJESMA UŽASNO SMIJEŠNA.......



Ado Gegaj
Nazovi zbog nas

Vec danima sam u sobi
ocekujem poziv tvoj
nemam mira, nemam mira
dok telefon cuti moj
225-883 nazovi moj
broj javi mi se ti
zelim da cujem
tvoj njezni glas
nazovi zbog mene
nazovi zbog nas
Vec nocima znaj zbog tebe
nemam duso miran san
moj telefon samo cuti
isti mi je svaki dan


OVA PJESMA MI JE JAKO DRAGA....




Ceca
Trula visnja


Iz tasne ruz pade na pod
od soka kad te videh
da lezis kraj nje
i razbi se poslednji kliker mog nadanja
da sanjam to sve
u zlo doba puce ko iz pakosti
lastis moje hrabrosti

Pala sam u zoru, pala
vise nisam izdrzala
sad neka mi iz knjige rodjenih ime brisu
na tom mestu gde sam pala
ostala je mrlja mala
kao da je neko zgazio trulu visnju

Opsovah je i gurnuh je
onako kako umem ja zenstveno
al' odbi me taj tvoj pogled pun mrznje
i baci na tlo
radujte se duse, sitne prodane
od iste ste rdje skovanE

Ta ista ja sto je blistala
do samih zvezda se dizala
sad tu puzim pred tobom i njom
ta ista ja
Slomljenih dugih noktiju
i pocepanih carapa
u taj se prizor ne uklapa
ista ja
- 10:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design © by : Poison Angel