LEPAAAAAAA SAM DO YAYAAAA :)

nedjelja, 25.06.2006.

PRESTRAŠNO NEŠTO

JAOOOOOOO....KOJA DOSADA OPEET.....
NEZNAM KAJ BI VIŠE SAMA SA SOBOM....
JUČER SMO MI BABE BILE VANI NAMJERAVALE SMO IĆ SAMO
NAS 3 ALI JE DOŠLO DO NEKAKVIH PROMJENA U PLANOVIMA PA SU IŠLA I
NAMA JAKO DRAGA 3 FRENDA S NAMA.... NARAVNO BILE SMO NAJLJEPŠE KO I UVIJEK yes yes yes
BILE SMO NA CAJKAMA thumbup thumbup thumbup....
PLESALE SMO rofl PJEVALE blabla I CUGALE party I U 4 DOŠLE DOMA....
BILO JE SASVIM OK!
POSLALA SAM DOTIČNOJ OSOBI PORUKU ŠTO NARAVNO
NISAM SMJELA NAPRAVIT I JOŠ SAM MU NAPISALA DA ZAHTJEVAM DA MI ODGOVORI
NA PORUKU A KAJ VI MISLITE JEL MI ODGOVORIO???? PA NARAVNO DA NIJEE
JOJ KAKO GA MRZIM MRZIM GA....ČAK SAM GA JUČER I ZVALA SAMO DA GA
NEKAJ PITAM A ON JE BIO JAKO BEZOBRAZAN I BAHAT PREMA MENI.....
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ!!!!!!
NEMREM VIŠE, LUDA SAM ZBOG NJEGA VEĆ POLAKO!!!

BAŠ GA MRZIM.....ALI TO JE NAGORE KAJ GA
UOPĆENE MRZIM I NEZNAM KAJ DA VIŠE NAPRAVIM, JER SAM LUDA ZA NJIM,
A ZNAM DA I NJEMU NIJE SVEJEDNO SAMO KAJ SE PONAŠA TAK KO ZANJI KRETEN......
IDIJOT....
IDEM SAD NA KOFI S FRENDICOM KOJU NISAM VIDLA VEĆ PUN KURAC...
PJESMA ZA KRAJ.... DO ČITANJA I PISANJA


Iva
Ako mozes


O tebi nista necu da znam
ne sluti mi ni dobro ni zlo
jer divan mi je svanuo dan
a tebi tako obican s njom
A naivna sam bila zar ne
u zelji da te dignem sa dna
sad vidim da je uzalud sve
zaboravi me ko tebe ja
Stavi pod led svoj mali zivot
sto zivis pored nje
da se ne pretvori u prah i pepeo
kad opet negde sretnes me
Ne gledaj mi usne
ne gledaj mi grudi
da ih drugi ljubi
ne bih podneo
gledaj me u oci
pogledaj me pravo
pa mi kazi da
me nisi ni voleo
ako mozes



layout for myspace

layout for myspace

- 15:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design © by : Poison Angel